Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Tenzij je veel interieurdelen wil gebruiken, kijk dan voor een Engelse. Daar heb je ze voor rond de 2500-3000 euro, terwijl ze in Nederland nog minstens 6000 euro op moeten brengen.

Mooi in elk geval dat de bak ook weg is. Heeft je mooi opgeleverd zo :)

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-07-2013 23:05:20
Voor de vraagprijs... :D (zoals alles)
Doen ze niet aan afdingen in Noorwegen ???  Maar ach je bent het maar weer kwijt en voor een leuke prijs :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 03-07-2013 07:44:06
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-07-2013 23:05:20
Voor de vraagprijs... :D (zoals alles)
Doen ze niet aan afdingen in Noorwegen ???  Maar ach je bent het maar weer kwijt en voor een leuke prijs :eusa_clap:


Jawel, maar ik niet. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-07-2013 08:18:45
Citaat van: Bouke op 03-07-2013 07:44:06
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-07-2013 23:05:20
Voor de vraagprijs... :D (zoals alles)
Doen ze niet aan afdingen in Noorwegen ???  Maar ach je bent het maar weer kwijt en voor een leuke prijs :eusa_clap:


Jawel, maar ik niet. :eusa_whistle:
;D :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Nog een nachtje tot de vakantie... De dynamo van Old Faithful laadt nog maar 12,60V en is nu eindelijk aan z'n eindje gekomen nadat vorig jaar augustus al bleek dat de collector ver 'heen' was. Tot nu toe laadt de dynamo genoeg om te blijven rijden. Maandag wordt er een andere geplaatst bij Olov vanuit mijn eigen voorraad reserve delen.

Maandag komt er volgens de planning een nieuwe koppeling in Old Faithful en wordt tevens vervangen: Bumper, koplampen, knippers, massakabels, dynamo en waarschijnlijk nog wat dingetjes die ik al vergeten ben. Ik verwacht niet dat ik de komende twee weken updates plaats, dus hiervandaan:

Goeie vakantie allemaal!!!



Ewøut en Marije
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-07-2013 16:03:59
Ik verwacht niet dat ik de komende twee weken updates plaats

Alsof jij zo lang zonder zou kunnen.... :P

Goede vakantie, goede reis en geniet er van! :)

Sbv

Geniet van jullie trip naar het zuiden. We redden het niet om jullie persoonlijk even te begroeten, tenzij jullie heel zuidelijk gaan

de geneRaal

Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

#4028
Ik vergat nog dat ik een 'custom made' stijve paal in m'n achterste krijg... :-X Euh, ik bedoel zo'n 'anti torsie' stang onder de vloer in Old Faithful natuurlijk. :eusa_whistle:

Hele nacht niet kunnen slapen door een heel vervelende mug. Tussen drie en vier uur me daaraan kapot liggen ergeren en toe er maar 'uit' gegaan. Nog 27 minuten tot de wekker gaat. Zo dadelijk 1363km sturen en 'even' in Helsingør m'n regensensor oppikken.

Zie ik na ruim anderhalve week m'n kleine meissie ook weer eens in het echt vanavond.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

widebody

Ewøut, goeie reis en "drive safe".

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis



Zo vind ik die XC grille best okee eigenlijk  :eusa_shifty:

Sbv


The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

Citaat van: Lunadust op 09-07-2013 20:09:01
Nu nog een mooie nieuwe kentekenplaat :eusa_whistle:
Paar dode vliegen. Het is een gladde plaat, kan je er zo afpoetsen