Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: rogerV701998 op 05-08-2013 14:01:45
Ik ga er van uit dat dit een geintje is. Zo niet dan vind ik het geen stijl.

Kom ik zo grappig over? :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Ha Ewout, je bent aardig bezig.......en verslaafd aan het mooier maken.....haha

Je was wel erg dichtbij...... :(

De roofrail bevallen goed??

Op welke pagina staat het verhaal van de ruil? We lijken nu wel erg op elkaar....qua wagenpark dan

427 vs zwart
Zij xc
Hij v
Hij wannebee R met diesel.....alleen laat ik de koplampen voor wat het is....regensensor klinkt goed..
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 08-08-2013 22:47:05
Ha Ewout, je bent aardig bezig.......en verslaafd aan het mooier maken.....haha

:-[ ;D

Citaat van: Hiker op 08-08-2013 22:47:05
Je was el erg dichtbij...... :(

Waarbij? Ah, je bedoelt natuurlijk Buitenpost... De vakantie heeft voornamelijk voor een deel bestaan uit 5000km laagvliegen in 7 landen.


Citaat van: Hiker op 08-08-2013 22:47:05
De roofrail bevallen goed??
Super, ze zitten ook nog steeds vast. :D

Citaat van: Hiker op 08-08-2013 22:47:05
Op welke pagina staat het verhaal van de ruil? We lijken nu wel erg op elkaar....qua wagenpark dan

De ruil? Je bedoelt dat ik weer in de V70 ben gaan rijden? Dat was een week voordat ik bij jou langs kwam. Sindsdien heb ik nog geen 100 kilometer in de XC gereden. Maar ik mag er elke dag naar kijken. :P

Citaat van: Hiker op 08-08-2013 22:47:05

427 vs zwart
Zij xc
Hij v
Hij wannebee R met diesel.....alleen laat ik de koplampen voor wat het is....regensensor klinkt goed..

idd, wannabee R. Ik ben erg blij met z'n facelift. Ik ben nu een verlanglijstje aan het maken wat ik allemaal aan m'n vrouw wil verbouwen. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marije

Voorbumper is al gedaan, nu de achterspoiler nog 😜

Ewout Schalkwijk

Regensensor in de laatste week een aantal keer intensief getest. Kost wat, heb je ook wat. Ik ben er erg blij mee. :laugh:

@marije: vergeet niet het lichtmetaal en een beetje verlagen.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Citaat van: Marije op 09-08-2013 00:00:36
Voorbumper is al gedaan, nu de achterspoiler nog 😜
Verlagen komt vanzelf als je ouder wordt Marije :eusa_whistle:

Taranis


Ewout Schalkwijk

Toch nog wat trillen/schudden bij ontkoppelen

Zoals ik al eerder in het topic 'Dieselen' heb geschreven, is het trillen af en toe weer terug. Zelfs met uitschakelde AC. Het heeft wat weg van het 'klapperen' van een riem. Mijn eerste vedachte zou dan de spanrol van de multiriem zijn, echter die is nog niet zo oud. Twee jaar en zo'n 75.000km. Wie weet de levensduur van zo'n spanner? De meelooprol is 72.000km oud en de multiriem is pas 47.000km. Verder is hoegenaamd alles rondom vervangen.

Fotootje van gisteren, je ziet het niet, maar er ligt een aardige last op. Niet te veel trouwens.


Even onder de accuplaat de boel gereinigd, roest gecheckt en niet gevonden. Tevens massapunt nog wat verder verbeterd en de laatste sporen van de extra schijnwerpers opgeruimd.


Eindelijk de motorkap echt helemaal goed gekregen. Sluit nu overal mooi aan met rechte naden en als je de kap opent gaat deze ook echt uit beide vergrendelingen. :eusa_dance:


Foto van het lichtbeeld in de lichtunits, toch maar geen xenon denk ik. :eusa_think:



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Heb je OF nou gepoets ???of wa hij glimt als een snottebel in de de manenschijn 8)

Taranis

De spanner van de multiriem sneuvelt vrij vaak.

Maar is je airco compressor al vervangen dan? Wie weet loopt dat lager ook bij uitgeschakelde airco wel zwaar. Ik zou zelf eerst die dingen vervangen waarvan je weet dat het al stuk is, voordat je ergens anders gaat zoeken...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 12-08-2013 15:22:27
Heb je OF nou gepoets ???of wa hij glimt als een snottebel in de de manenschijn 8)

Te lang in de zon gezeten? :eusa_whistle:

Citaat van: Taranis op 12-08-2013 15:23:01
De spanner van de multiriem sneuvelt vrij vaak.

Maar is je airco compressor al vervangen dan? Wie weet loopt dat lager ook bij uitgeschakelde airco wel zwaar. Ik zou zelf eerst die dingen vervangen waarvan je weet dat het al stuk is, voordat je ergens anders gaat zoeken...

Je hebt gelijk, ik dacht eigenlijk dat de pomp niet meer meedoet als die uit staat. Nee, nog niet vervangen. Toch maar eens een afspraak gaan maken dus.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Staat wel stoer zonder koplampen Darth Vader ;D

Hiker

Ziet er goed uit ewout, de bumper en lampen-boel......je steekt me bijna aan om het ook te doem.... :eusa_think:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv