Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 11-09-2013 21:27:56
Mooi, alleen lijkt mij dat "instant lock" zwaar irritant  ;D

Is een keuze instelling. Eerst maar kijken hoe het in deze instelling bevalt.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: elianmars op 11-09-2013 21:27:56
Mooi, alleen lijkt mij dat "instant lock" zwaar irritant  ;D

Mij ook. Op mijn vorige werk hadden vrijwel alle deuren die ellende. Als je ergens bloedchagrijnig van kunt worden... ::)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 12-09-2013 08:07:20
Citaat van: elianmars op 11-09-2013 21:27:56
Mooi, alleen lijkt mij dat "instant lock" zwaar irritant  ;D

Mij ook. Op mijn vorige werk hadden vrijwel alle deuren die ellende. Als je ergens bloedchagrijnig van kunt worden... ::)

Daar ga je er denk ik vaker doorheen. Hier gaat het er vooral om met een aantal ADHDers in huis, dat het huis ook echt afgesloten is. Als we thuis zijn en ik ben bijvoorbeeld buiten aan het rommelen, dan staat de voordeur gewoon de hele dag open. Zoals gezegd je kunt het ook uitschakelen, maar dan moet je weer op het '*' drukken om de deur op slot te laten gaan.

Claire legde van de week gewoon haar sleutel buiten voor de deur neer voor het geval Niek eerder thuis zou zijn. Dan kon hij gewoon naar binnen... :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2013 08:59:25
Claire legde van de week gewoon haar sleutel buiten voor de deur neer voor het geval Niek eerder thuis zou zijn. Dan kon hij gewoon naar binnen... :eusa_whistle:

Dat is toch prima? Jij vindt mij al raar dat ik de sleutel niet in 't contact laat zitten bij jullie... :P

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ


Hiker

Hij/ zij ziet er goed uit!

Landschap ook 8)
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Waarschijnlijk binnenkort thuis aan de muur... :angel


1,50 meter




Hangt er dus wel vanaf of die met forumtransport kan komen. Anders gaat het niet door.  :(


;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

pwberg

Erg gaaf, maar niet voor de prijzen die (o.a. door jou...  :eusa_whistle:) geboden werden.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: pwberg op 12-09-2013 21:28:55
Erg gaaf, maar niet voor de prijzen die (o.a. door jou...  :eusa_whistle:) geboden werden.

Tsja, m'n hobby mag een beetje kosten, en verder heb ik hier geen vrienden en geef dus bijna niks uit aan andere sociale dingen.  :'(

Ik heb het al helemaal bedacht:

Die oude trouwfoto's boven het bed kunnen na bijna 17 jaar weleens een keer opgeruimd worden. Dan is er precies genoeg plek voor een bescheiden Volvo logootje... :eusa_whistle:







;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Jee....... Ik heb er ook even aan gedacht, maar vind 'm veel te duur  :eusa_shifty:

maruska

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2013 21:34:22
Citaat van: pwberg op 12-09-2013 21:28:55
Erg gaaf, maar niet voor de prijzen die (o.a. door jou...  :eusa_whistle:) geboden werden.

Tsja, m'n hobby mag een beetje kosten, en verder heb ik hier geen vrienden en geef dus bijna niks uit aan andere sociale dingen.  :'(

Ik heb het al helemaal bedacht:

Die oude trouwfoto's boven het bed kunnen na bijna 17 jaar weleens een keer opgeruimd worden. Dan is er precies genoeg plek voor een bescheiden Volvo logootje... :eusa_whistle:







;D

Ewøut

En dat is denk ik ook precies wat vrouwlief Marije zou willen, zo'n logo ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R