Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Marije

Ik geloof dat we een mooie wand in de garage gaan krijgen... ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marije op 13-09-2013 11:51:40
Ik geloof dat we een mooie wand in de garage gaan krijgen... ;D

Ga je daar slapen dan?  :eusa_whistle:









;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Er is toch sinds kort een nieuw verblijf in de tuin ? Is dat wat ?  :evil:

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2013 21:22:00
Hangt er dus wel vanaf of die met forumtransport kan komen. Anders gaat het niet door.  :(


;D

Ja hoor, desnoods met de aanhangwagen of op z'n Turks in doeken gewikkeld op de roofrails.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 13-09-2013 13:59:37
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2013 21:22:00
Hangt er dus wel vanaf of die met forumtransport kan komen. Anders gaat het niet door.  :(


;D

Ja hoor, desnoods met de aanhangwagen of op z'n Turks in doeken gewikkeld op de roofrails.

Dan is het nu aan Marc. O. te T. ;D

Die verkoper hijgt aardig in m'n nek. Nu beweert hij er al 300 euro voor te kunnen krijgen. Maar toch wil hij hem heel graag aan mij verkopen.
Aangezien Marije dus in het tuinhutje gaat wonen kan ik hem dus heel mooi in de slaapkamer ophangen. :eusa_angel:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marije

Dan maar afdingen E. Het lijkt erop dat hij de prijs zelf omhoogdrukt omdat jij dat ding zo graag wilt hebben...  :eusa_pray:

Ik dacht trouwens dat je dat hutje voor jezelf had gebouwd, dus ik slaap binnen!  :eusa_dance:

UserID25761

Citaat van: Marije op 13-09-2013 15:05:33
Dan maar afdingen E. Het lijkt erop dat hij de prijs zelf omhoogdrukt omdat jij dat ding zo graag wilt hebben...  :eusa_pray:

Ik dacht trouwens dat je dat hutje voor jezelf had gebouwd, dus ik slaap binnen!  :eusa_dance:

Binnen in het tuinhutje?  :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-09-2013 15:00:12
Citaat van: Taranis op 13-09-2013 13:59:37
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2013 21:22:00
Hangt er dus wel vanaf of die met forumtransport kan komen. Anders gaat het niet door.  :(


;D

Ja hoor, desnoods met de aanhangwagen of op z'n Turks in doeken gewikkeld op de roofrails.

Dan is het nu aan Marc. O. te T. ;D

Die verkoper hijgt aardig in m'n nek. Nu beweert hij er al 300 euro voor te kunnen krijgen. Maar toch wil hij hem heel graag aan mij verkopen.
Aangezien Marije dus in het tuinhutje gaat wonen kan ik hem dus heel mooi in de slaapkamer ophangen. :eusa_angel:


Ewøut

300 euro....... Ik vind alles boven 150 euro al te veel voor dat ding.

Als ik jou was, zou ik zeggen dat je voor je eerste bod akkoord wil gaan.  Die andere zogenaamde bieder is volgens mij fake.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-09-2013 15:00:12
Die verkoper hijgt aardig in m'n nek. Nu beweert hij er al 300 euro voor te kunnen krijgen. Maar toch wil hij hem heel graag aan mij verkopen.

In dat geval zou ik 'm bellen dat ie 'm lekker voor 300 euro aan die ander verkoopt, of probeert z'n achterwerk op te rekken naar 150cm zodat 't daar in past.

Alsof je 'm op je blote knietjes moet bedanken dat je dat ding mag kopen... daaaaag :eusa_doh:

Sbv

idd, lekker laten gaan succes met de verkoop.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 13-09-2013 15:52:08
Als ik jou was, zou ik zeggen dat je voor je eerste bod akkoord wil gaan.  Die andere zogenaamde bieder is volgens mij fake.

Dat heb ik ook gedaan en daar is hij ook mee akkoord gegaan. Dus dat zit wel goed. Alleen, en dat begrijp ik best, wil je na het sluiten van een deal zo snel mogelijk je geld hebben. Stel dat ik een week ga zitten rekken en dan zeg: laat maar. Dat is ook niet eerlijk naar de verkoper toe.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Het is marktplaats dus kan gewoon hoor. of gewoon niet op komen dagen

pwberg

Citaat van: Sbv op 13-09-2013 16:25:52
Het is marktplaats dus kan gewoon hoor. of gewoon niet op komen dagen

;D ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-09-2013 15:00:12
Citaat van: Taranis op 13-09-2013 13:59:37
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2013 21:22:00
Hangt er dus wel vanaf of die met forumtransport kan komen. Anders gaat het niet door.  :(


;D

Ja hoor, desnoods met de aanhangwagen of op z'n Turks in doeken gewikkeld op de roofrails.

Dan is het nu aan Marc. O. te T. ;D

Die verkoper hijgt aardig in m'n nek. Nu beweert hij er al 300 euro voor te kunnen krijgen. Maar toch wil hij hem heel graag aan mij verkopen.
Aangezien Marije dus in het tuinhutje gaat wonen kan ik hem dus heel mooi in de slaapkamer ophangen. :eusa_angel:


Ewøut

Nou, ik blijk nog een setje mooie originele Volvo dakdragers te hebben liggen die ik destijds bij de 940 heb gekocht en die blijken ook op de V70 te passen (sorry Arjen :P), dus ik ga kijken of ik in het weekend dat ding kan ophalen. Misschien vind ik hem wel zo mooi dat ik 'm zelf houd ;D ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 13-09-2013 18:22:36
Misschien vind ik hem wel zo mooi dat ik 'm zelf houd ;D ;)

Da's goed Marc. Ik maak wel een mooi prijsje voor je. Ik begrijp dat ze voor minder dan 300,00 niet van eigenaar wisselen. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein