Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

KIM

Citaat van: NickGR op 26-09-2013 10:49:09
Citaat van: KIM op 26-09-2013 10:46:52
Ik zou die afstandbediening toch wat minder in het zicht proberen te krijgen bij zo'n familiekiekje  ;D

hij zit met zijn mobieltje stiekem op het forum te kijken  :eusa_whistle:


Claire heeft waarschijnlijk de foto gemaakt en Ewout betrapt  :P

Ewout Schalkwijk

Sorry :-[ Bij een tweede foto hield ik hem achter Marije's rug, maar die foto was minder leuk... :-\
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

TIMON

Noorwegen blijft een super mooi land ga er zeker nog eens
rond kijken  8)
De rust alleen al..... heerlijk

Gr
85011940

Ewout Schalkwijk

Citaat van: TIMON op 26-09-2013 18:19:34


De rust alleen al..... heerlijk

Gr


Rust? ja, rustiger dan Nederland. Maar voor ons is het natuurlijk allang geen vakantieland meer. Gewoon werken, verkeersboete's( :eusa_whistle:), belasting betalen en klussen aan huis en auto's.
Toch zou ik niet terug willen naar Nederland, althans om permanent te wonen dan.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

reneetje

Prachtig land , maar een prijzen voor alledaagse dingen  :o

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ewout Schalkwijk

Project019 is dood  :-\

Ik had er ineens geen zin meer in. Op een deur en uitlaat na is zo'n beetje alles van waarde wel weg. Aangezien het vanochtend al -3 graden was, betekent het dat er vanaf nu sneeuw zou kunnen vallen. Ik wil niet dat die auto een half jaar onder de sneeuw komt te staan dus nu gaat de laatste fase in. Het zagen op deze foto's heeft een uurtje geduurd. Handzame stukken en af en toe achteloos naar de stort brengen. Het roemloze einde van de mooie V70. Het is køt voor hem. ;D









Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Haha.. sja, soms is het jaargetijde een prima stimulans. Mooie foto met die zaag ;D.

Sbv

Goed bezig Ewout.

je geeft het ding niet eens een duwtje opzij ?  ;D

elianmars

Leuk hè, in stukken zagen ;D

Ik zie nu pas dat het hok van Mac verhuisd is  :eusa_doh:

Bouke

Heeeeeelijk hé slopen ;D ik hou daar ook wel van. Wel lekker opgeruimd als 019 weg is, vind Marije vast niet erg😁

KIM

Hebben ze geen oud ijzer boer in Noorwegen?

elianmars

Als je nog kentekenplaten over hebt (ik zie in ieder geval een witte liggen onder de wagen)  :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 27-09-2013 21:38:07
Als je nog kentekenplaten over hebt (ik zie in ieder geval een witte liggen onder de wagen)  :eusa_whistle:

Wat wil je daar dan mee?

Citaat van: KIM op 27-09-2013 20:00:30
Hebben ze geen oud ijzer boer in Noorwegen?

Jawel, maar de auto is niet geïmporteerd. Geen zin in geneuzel met de ijzerhandelaren.

Citaat van: elianmars op 27-09-2013 19:47:32
Leuk hè, in stukken zagen ;D

Ik zie nu pas dat het hok van Mac verhuisd is  :eusa_doh:

Scherp opgemerkt. ;D

Citaat van: Sbv op 27-09-2013 19:36:28
Goed bezig Ewout.

je geeft het ding niet eens een duwtje opzij ?  ;D

Weet je hoelang het duurt voordat hij dan helemaal weg is? :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-09-2013 22:07:17
Citaat van: elianmars op 27-09-2013 21:38:07
Als je nog kentekenplaten over hebt (ik zie in ieder geval een witte liggen onder de wagen)  :eusa_whistle:

Wat wil je daar dan mee?



Is je nooit opgevallen dat er zo'n 500 in de werkplaats hangen?  ;D

Sbv

ding is in 5 min weg(uit het zicht dan

Als je alles zo in stukken in gaat leveren is dat wel te doen. Heeft buurman Jan een oudijzer bak ?