Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

The Volvoboy

Leuke foto's :D Ziet eruit als een geslaagd weekend :)

Dat plaatje van Ewout achter het stuur van die FH heb ik ook, maar dan met m'n vader achter het stuur ;D Hoe herkenbaar trouwens, wij zijn ook nog een keer terug geweest naar het museum om wat te kopen :eusa_whistle: ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

Citaat van: Marije op 14-10-2013 22:41:36
Prima verslag Ewout, ik heb genoten, Niek had het lekker en ik ben supertrots op Claire die zich zo goed geweerd heeft dit weekend met koken enz. Dit doen we nog eens!  :-*

Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!  :)


Voor mij is een weekend zonder kids niet compleet, maar dat zal voor iedereen anders zijn  ;)

blastaway

Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

viking_in_shorts

Tja - dit uitzicht heb je dus gemist. Alhoewel dit wel de volgende dag is, en ietsjes vroeger op de dag ;)




Het was gezellig - kom vooral nog eens langs!


Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 14-10-2013 22:52:25
Tja - dit uitzicht heb je dus gemist. Alhoewel dit wel de volgende dag is, en ietsjes vroeger op de dag ;)
http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/IMG_4015_6_7_HDR_zps9b4113b7.jpg



Het was gezellig - kom vooral nog eens langs!



Oef, die is ook heel mooi. Doe ik zeker!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Mooie foto's weer/
Lege grens....goh. We zijn er 2 maal overheen geweest en 2 maal stop. Ik denk zelf dat Ronald het probleem is  ;D


Bouke

#4431
Dat denk ik ook , elke keer als hij er bij is gaat het mis :eusa_think: ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 14-10-2013 23:01:11
Mooie foto's weer/
Lege grens....goh. We zijn er 2 maal overheen geweest en 2 maal stop. Ik denk zelf dat Ronald het probleem is  ;D

En Ronald komt er alweer bijna aan. Misschien is het een idee als Kornelis rijdt en Ronald zich verstopt in de achterbak. In de laatste jaren ben ik een keer aangehouden in een hele foute zwarte BMW met foute velgen e.d. (nee, niet van mij) midden in de nacht met fors teveel drank aan boord. De douane heeft even naar binnen geschenen met de zaklamp in de achterbak en wenste ons een goede thuiskomst. ;D

Ik snap het echt niet. Je kunt Ronald toch echt niet betichten van een crimineel uiterlijk ofzo.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Was dat het IBBIS hotel? Of is dat weer een andere boot?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-10-2013 23:07:45

Je kunt Ronald toch echt niet betichten van een crimineel uiterlijk ofzo.



Nou.....  :eusa_think:












;D ;D

@ Ron:  ;)

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Nee klopt, is een andere.



Daar hebben wij toen ongeveer een dag ''vast'' gezeten  ::)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Citaat van: grijzev70tdi op 14-10-2013 23:35:04
Nee klopt, is een andere.

http://i1008.photobucket.com/albums/af202/witte480/2896_ho_00_p_346x260.jpg

Daar hebben wij toen ongeveer een dag ''vast'' gezeten  ::)
Crimineel gedrag wat je niet kon onderdrukken?  ;D :P :evil:

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-10-2013 22:34:31
Even wat biertjes gehaald om op latere tijdstippen 'in te nemen'. Dit is alles wat wij mee mogen nemen over de grens. De grote fles, bedoeld voor m'n verjaardag,  is al over de 'grens'.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/Gbg-okt-2013/IMG_9094.jpg

Oeh die linkse ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-10-2013 22:34:31
De oude brug van Svinesund (grens Zweden - Noorwegen)
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/Gbg-okt-2013/DSCN0223.jpg

Op 1 of andere manier schijnt daar altijd de zon :)

Citaat van: elianmars op 14-10-2013 22:46:54
Voor mij is een weekend zonder kids niet compleet, maar dat zal voor iedereen anders zijn  ;)

Nog een paar jaar en dan zul je er toch echt aan moeten wennen ;)

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-10-2013 23:07:45
En Ronald komt er alweer bijna aan. Misschien is het een idee als Kornelis rijdt en Ronald zich verstopt in de achterbak. In de laatste jaren ben ik een keer aangehouden in een hele foute zwarte BMW met foute velgen e.d. (nee, niet van mij) midden in de nacht met fors teveel drank aan boord. De douane heeft even naar binnen geschenen met de zaklamp in de achterbak en wenste ons een goede thuiskomst. ;D

Ik snap het echt niet. Je kunt Ronald toch echt niet betichten van een crimineel uiterlijk ofzo.

Het is dat vetgedrukte stukje denk ik ;) Jij/jullie rijden met Noorse platen. De Zweedse douane heeft 't me een paar jaar terug heel onvriendelijk uitgelegd: ik ben jong, rij een te dure auto voor mijn leeftijd en heb Nederlandse kentekenplaten, dus ik vervoer drugs. In februari werd Bouke er door de Noorse douane van beticht dat dat in de handleiding van z'n fotocamera zou zitten :eusa_doh:

Maar leuk verslag :eusa_clap: , zo te zien een geslaagd weekendje 8)