Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 31-10-2013 23:19:38
Begint weer te kriebelen om weer eens die kant op te komen.

De Roetmobiel moet waarschijnlijk toch nog 'los' gereden worden. Lang weekendje met Yvonne langskomen? Keertje zeeslag spelen? ;D
Je hebt nu een diesel. Ik rijd op dat soort afstanden makkelijk 1 op 14 met volle bepakking.
Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Genieten van het mooie leven!!! Mooi verslag mannen en vrouwen.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

knoopie

Wat is het er mooi!  :eusa_boohoo:

Genoten hebben jullie met elkaar leuk om te lezen.
De reis is ook weer goed verlopen fijn dat jullie goed zijn aangekomen in dat gezellige Nederland.

Ewout Schalkwijk

Vandaag de laatste hand aan de 019 gelegd. Auto is doorgeslepen en voor het grootste gedeelte op de kar van de buurman gegooid. Twee bodemdelen zijn nog over. Die moeten even apart om het totale gewicht en de stabiliteit van het geheel veilig te houden.

Achterstuk eraf

Bodemplaat in het midden doorzagen.

De strijd tegen de tijd (voor de winter klaar) is gewonnen. Het erf is weer vrij. Of ik nog een keer zo'n project zou doen? Nee. Ik denk het niet. Het was leuk en mijn dank gaat dan ook uit naar Sbv en Taranis die die project mede mogelijk hebben gemaakt. Wel zou ik nog een keer met een motorblok aan de gang willen gaan, maar dan is dit tenminste afgerond.

Nog grappig om te vermelden. Vorige week zijn toch weer een aantal onderdelen van Project 019 naar Nederland verscheept. Dat het subframe en de achteras nog maar een poosje mogen doorleven. :eusa_angel:

Uuuhhh.... Project XC? ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Taranis

Mooi dat de zooi opgeruimd is :)

Ik neem voor het gemak even aan dat je een dieselmotor wilt... ik kan wel eens vragen bij Otte (waar je je remklauw gehaald hebt) of ze wat hebben liggen.

Sbv

@ewout graag gedaan. Benzine blok ook goed ? Misschien als Stefan de auto gaat demonteren dan een mooi project voor je

maruska

hey ! hok van mac konijn verplaatst ?

en die skibox ligt weer bijna beneden he... of duw je die nog even door als sander er weer aankomt ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 02-11-2013 20:54:35
@ewout graag gedaan. Benzine blok ook goed ? Misschien als Stefan de auto gaat demonteren dan een mooi project voor je

Liever een oude D5252 diesel, daar heb ik het meest mee. Benzineblokken zijn volgens mij ook veeeel ingewikkelder. Gewoon een keertje als jullie met z'n drietjes een lang weekend komen. Dan kan het blok mooi naast de 'kleine' op de achterbank. ;D

Citaat van: Taranis op 02-11-2013 20:24:21
Mooi dat de zooi opgeruimd is :)

Ik neem voor het gemak even aan dat je een dieselmotor wilt... ik kan wel eens vragen bij Otte (waar je je remklauw gehaald hebt) of ze wat hebben liggen.

Aan aanbiedingen weer geen gebrek. :eusa_clap: Niet voor volgend voorjaar hoor. :angel:

Ewøut

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 02-11-2013 21:00:01

en die skibox ligt weer bijna beneden he... of duw je die nog even door als sander er weer aankomt ? ;D

Scherp opgemerkt. Ja hok is verplaatst, liefst beneden in het ravijn, maar dit is nog een compromis. :angel: Kist ook weer bijna beneden.

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-11-2013 21:02:48

Scherp opgemerkt. Ja hok is verplaatst, liefst beneden in het ravijn, maar dit is nog een compromis. :angel: Kist ook weer bijna beneden.
aah arme konijn...

Blok kan wel mee in de auto hoor

StefanCJ

Blok staat genoteerd voor jou Ewout (als 'ie uit elkaar gaat). Sander wil 'm graag brengen. Als ik de koets niet verkoop krijg je die er ook nog bij  ;D

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-11-2013 21:02:48

Scherp opgemerkt.

Nou........ Het was toch al eerder te zien, hoor http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,53007.msg1429374.html#msg1429374   ;D

Taranis

Ewout Schalkwijk

Citaat van: StefanCJ op 02-11-2013 21:29:21
Blok staat genoteerd voor jou Ewout (als 'ie uit elkaar gaat). Sander wil 'm graag brengen. Als ik de koets niet verkoop krijg je die er ook nog bij  ;D

Jij hebt toch geen diesel nu? :eusa_think: