Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 04-11-2013 18:32:36
Och, mocht zijn rijbewijs worden introkken, dan kun jij toch af en toe boodschappen doen voor die arme man :)

Precies, en af en toe een lekker stukje in de V70 rijden samen met hem, ergens gezellig koffie drinken enzo, je kent het wel.  ;)

Even serieus, ontzettend balen natuurlijk. Zowel voor jou als voor deze meneer. Hoewel niet expres blijft het toch zonde. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen, dan was het nog wat vervelender.


knoopie


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoopie


KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-11-2013 18:09:11
Aanslag op Old Faithful.


Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-11-2013 21:02:41
Nu de wissermotor het ook weer doet is het nu alleen maar afwachten tot het volgende wat stuk gaat. :angel:

Volgens Ronald heb ik 'de goden verzocht'.... :-[



Het kan geen wraak van OF zijn lijkt me zo.
Dessalniettemin weer erg vervelend.

Sbv

Rijdt die ouwe gek nu nog/al op spijkerbanden ?
Het is maar blik Ewout. Hopelijk is de verzekering wat makkelijk en kom je er goed vanaf

Bouke

Ah zoals je zelf al zei OF word er alleen maar mooier van :angel: en je heb er een kennis bij die je af en toe mee kan nemen om boodschapjes te doen ;D

Taranis

Je medeleven siert je maar feit blijft dat die man een gevaar op de weg is. Nu is 't een stuk blik wat wel weer gerepareerd wordt, wat als het volgende keer Claire en/of Niek zijn die naar huis fietsen?

Als je in die richting moet zijn voor je werk kun je altijd wat boodschappen voor 'm meenemen toch? :) Is er bij jullie trouwens niet zo iets als een bezorgservice voor je boodschappen?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 04-11-2013 20:29:23
Je medeleven siert je maar feit blijft dat die man een gevaar op de weg is. Nu is 't een stuk blik wat wel weer gerepareerd wordt, wat als het volgende keer Claire en/of Niek zijn die naar huis fietsen?

Da's gemeen.:-[ Tuurlijk weet ik dat die man niet op de weg hoort, maar ik ben gewoon een emotionele ouwe zak. :P

Citaat van: Taranis op 04-11-2013 20:29:23

Als je in die richting moet zijn voor je werk kun je altijd wat boodschappen voor 'm meenemen toch? :) Is er bij jullie trouwens niet zo iets als een bezorgservice voor je boodschappen?

Geen idee, tegen die tijd dat ik in die leeftijd zit zal ik het eens bekijken. Feit is dat die man er niet ondervoed uit zag...


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-11-2013 20:38:25
Geen idee, tegen die tijd dat ik in die leeftijd zit zal ik het eens bekijken. Feit is dat die man er niet ondervoed uit zag...

Maar dat was voordat er zo'n roetwolk uitbrakende zwarte vijfcilinder turbo diesel zijn rijbewijs naar de maan reed :evil:

Ik bedoelde meer dat je 't wellicht als tip aan kon dragen en op die manier je eigen geweten wat kon sussen ;)

UserID6342

Lachwekkend (positief bedoeld !) de reacties, maar je bent er wel weer lekker mee Ewout :(  Succes met de afhandeling !

Ewout Schalkwijk

Pippi 2008 - 2013

Helaas moeten Claire en Marije op dit moment Pippi in laten slapen. Haar nieren deden het niet meer. Ik zal het **** beest toch wel heel erg missen. :'(











Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

 :-\

was echt een schattig beestje..... Sterkte daar.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hiker

Tsjee, lekker weekje met al die inslaperij.......Shep, pippie de hond van Sven Kramer. Doffe droevenis.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 07-11-2013 17:24:02
Tsjee, lekker weekje met al die inslaperij.......Shep, pippie de hond van Sven Kramer. Doffe droevenis.....

Toen ik op jouw bericht reageerde wist ik het nog niet van Pippi. Echt sneu. Dadelijk vooral Claire goed opvangen, die is er helemaal stuk van. :-[


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein