Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Bouke


Marije

 Op afstand zie je vast niets van die schade... Maar jou kennende moet er vast wel wat aan gebeuren...  ;D

Marc O.

Mooi zo!! We beginnen hem hier in de woonkamer al te missen  :eusa_liar: ;D

Heeft ie het zonder verdere schade overleefd?
...The Nile isn't just a river in Africa...

knoopie

Citaat van: Taranis op 14-11-2013 11:32:01
Gaaf! Mooi dat ie eindelijk aangekomen is :)

Zit er ook verlichting in? Dan zou ik 'm aan het balkon van de garage hangen voor die enkeling die in het donker voorbij komt ;D

dit idee hé.....



leuk dat je hem binnen hebt veel plezier er mee!

Maar hopen dat deze niet te laag over gaan komen als de verlichting er in komt......



:eusa_whistle:






Ewout Schalkwijk

Als iemand nog zo'n Heineken bord weet....  :eusa_whistle:

Er is nog plek bij de voordeur. ;D




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

1 meter past toch gewoon in de kofferbak mag ik hopen... ik zou er dan alleen zelf wel van die ouderwetse beugels bij willen zoals op de foto van Richard. Die staat ook marktplaats maar is al gereserveerd :(

knoopie

Citaat van: Taranis op 14-11-2013 15:40:31
1 meter past toch gewoon in de kofferbak mag ik hopen... ik zou er dan alleen zelf wel van die ouderwetse beugels bij willen zoals op de foto van Richard. Die staat ook marktplaats maar is al gereserveerd :(

Sleutelmomentje in het centrum van Middelburg .....

"de Mug"  :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: knoopie op 14-11-2013 15:49:29
Citaat van: Taranis op 14-11-2013 15:40:31
1 meter past toch gewoon in de kofferbak mag ik hopen... ik zou er dan alleen zelf wel van die ouderwetse beugels bij willen zoals op de foto van Richard. Die staat ook marktplaats maar is al gereserveerd :(

Sleutelmomentje in het centrum van Middelburg .....

"de Mug"  :eusa_whistle:


Nog maar even afwachten. Marije vroeg me vorige week wanneer ik weer eens naar NL ging in m'n eentje. Ff lekker naar de Mug. Ik zou bijna denken dat ze een ander heeft.
Gelukkig ben ik niet jaloers en anders loopt er genoeg leuks rond in het Zeeuwse. :eusa_whistle:



Beetje jammer van die struiken... (zicht vanuit Niek z'n raam)



Iets grotere afstand.




Het logo is heel licht en daarmee dus ook heel zwak. Het hoort op twee geleiderails te hangen, maar dan kan je het er alleen via de zijkant in de rails schuiven. Dat gaat helaas niet op dit schuurtje.
Naast het keukenraam of boven het bed zou geen probleem moeten zijn. ;D




Hier naast het keukenraam zou toch ook een goede locatie zijn?






Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Mooi dat het logo binnen is.
Die gasten van DRENT rijden nu onze verhuizingen naar Noorwegen
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 14-11-2013 16:37:11
Mooi dat het logo binnen is.
Die gasten van DRENT rijden nu onze verhuizingen naar Noorwegen

En hebben het er maar druk mee. Ze hebben twee vrachtwaggels en zijn hier doorlopend. Waar ging het fout bij Dijkshoorn? :eusa_think:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoopie

Ben je dan zo "lastig" dat ze vraagt wanneer je weer weg gaat...
zo heb je wat en zo ben je ze ook weer kwijt......

Nee Ewoei, zuinig op dat gene zijn wat je hebt....



triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-11-2013 16:40:45
Citaat van: triton op 14-11-2013 16:37:11
Mooi dat het logo binnen is.
Die gasten van DRENT rijden nu onze verhuizingen naar Noorwegen

En hebben het er maar druk mee. Ze hebben twee vrachtwaggels en zijn hier doorlopend. Waar ging het fout bij Dijkshoorn? :eusa_think:


Ewøut


Schijnt goedkoper te zijn om hen te laten rijden (zal niet aan m'n salaris liggen) ;)
Professioneel raddraaier

Bouke