Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Die koplampwissers zijn inderdaad wel handig ja.

elianmars

Zo op de foto's te zien is jouw wagen de enige vieze  :eusa_think:  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 28-11-2013 19:58:25
Zo op de foto's te zien is jouw wagen de enige vieze  :eusa_think:  ;D

Ik rijd voor Noorse begrippen dan ook veel kilometers. Ik rijd een tank leeg per week. :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Waar rij jij??? Onverhard ofzo  8)

En dit is echt niet van een paar dagen...... :evil:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 28-11-2013 20:06:14
Waar rij jij??? Onverhard ofzo  8)

Alleen de 500 meter van m'n huis naar de weg toe. Daar wordt die niet vuil van.

Citaat van: Hiker op 28-11-2013 20:06:14
En dit is echt niet van een paar dagen...... :evil:

:eusa_snooty: Echt wel. Door die enorme omslag van het weer (24 graden in 24 uur), was het met een strak blauwe lucht (what else is new) ontzettend vies op de wegen. Vandaag was al het asfalt weer kurkdroog. En nog steeds prachtig weer met 6 graden. :eusa_angel:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Het weer in Europa is helemaal van het pad af.
Overal rond de 0 à 3 graden in Duitsland en Zwitserland , -15 in ST.Moritz en lekker 11 graden in Nederland.

Klimaatverandering?
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 28-11-2013 20:18:49
Overal rond de 0 à 3 graden in Duitsland en Zwitserland , -15 in ST.Moritz en lekker 11 graden in Nederland.

Klimaatverandering?

Ja, jij rijdt nu ook in zo'n roetert.  :eusa_whistle:

+ 1. Wordt het lekker warm van. ;D

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 20:21:10
Citaat van: triton op 28-11-2013 20:18:49

Klimaatverandering?

Ja, jij rijdt nu ook in zo'n roetert.  :eusa_whistle:

+ 1. Wordt het lekker warm van. ;D

Alweer 1200 kilometer en met tanken weer een keertje lachen.
Professioneel raddraaier

olaf ovlov

waarom ben ik jaloers als ik jouw topic lees.... ontzettend gaaf dat je de stap hebt gemaakt om daar te leven. vroeger met mijn pa en ma ook veel op vakantie geweest in Norge. groot gelijk dat je daar zit... krijg heimwee!
hoe is het zomers met de muggen!!!!  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: olaf ovlov op 28-11-2013 20:31:13
waarom ben ik jaloers als ik jouw topic lees.... ontzettend gaaf dat je de stap hebt gemaakt om daar te leven. vroeger met mijn pa en ma ook veel op vakantie geweest in Norge. groot gelijk dat je daar zit... krijg heimwee!

Zo'n stap is eigenlijk maar één actie: niet lullen, doen. Klinkt misschien raar, maar daar komt het toch op neer. Muggen? Hier niet meer dan in NL. Enige is dat het bij ons bijna nooit waait en dat is je redding in Nederland. Muggen haten wind.

Ewøut

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 20:49:19
Citaat van: olaf ovlov op 28-11-2013 20:31:13

Zo'n stap is eigenlijk maar één actie: niet lullen, doen. Klinkt misschien raar, maar daar komt het toch op neer. Muggen? Hier niet meer dan in NL. Enige is dat het bij ons bijna nooit waait en dat is je redding in Nederland. Muggen haten wind.

Ewøut

Jij was toch in 4 stappen naar Noorwegen verhuisd ?
Krimpen.....flevopolder.....Friesland.......Hvittingvoss
Professioneel raddraaier

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Mwoah, dat waren het er 18. Dit is 19 en met een beetje geluk wordt nummer 20 m'n graf.

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 21:15:23
Mwoah, dat waren het er 18. Dit is 19 en met een beetje geluk wordt nummer 20 m'n graf.

Ja daar wacht je nog maar ff mee
Professioneel raddraaier

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 21:15:23
Kunnen we regelen hoor  :evil: Op de berg bij de schapen ?