Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 20:21:10
Citaat van: triton op 28-11-2013 20:18:49
Het weer in Europa is helemaal van het pad af.
Overal rond de 0 à 3 graden in Duitsland en Zwitserland , -15 in ST.Moritz en lekker 11 graden in Nederland.

Klimaatverandering?


Ja, jij rijdt nu ook in zo'n roetert.  :eusa_whistle:

+ 1. Wordt het lekker warm van. ;D

Alweer 1200 kilometer en met tanken weer een keertje lachen.
Professioneel raddraaier

olaf ovlov

waarom ben ik jaloers als ik jouw topic lees.... ontzettend gaaf dat je de stap hebt gemaakt om daar te leven. vroeger met mijn pa en ma ook veel op vakantie geweest in Norge. groot gelijk dat je daar zit... krijg heimwee!
hoe is het zomers met de muggen!!!!  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: olaf ovlov op 28-11-2013 20:31:13
waarom ben ik jaloers als ik jouw topic lees.... ontzettend gaaf dat je de stap hebt gemaakt om daar te leven. vroeger met mijn pa en ma ook veel op vakantie geweest in Norge. groot gelijk dat je daar zit... krijg heimwee!
hoe is het zomers met de muggen!!!!  ;D

Zo'n stap is eigenlijk maar één actie: niet lullen, doen. Klinkt misschien raar, maar daar komt het toch op neer. Muggen? Hier niet meer dan in NL. Enige is dat het bij ons bijna nooit waait en dat is je redding in Nederland. Muggen haten wind.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 20:49:19
Citaat van: olaf ovlov op 28-11-2013 20:31:13
waarom ben ik jaloers als ik jouw topic lees.... ontzettend gaaf dat je de stap hebt gemaakt om daar te leven. vroeger met mijn pa en ma ook veel op vakantie geweest in Norge. groot gelijk dat je daar zit... krijg heimwee!
hoe is het zomers met de muggen!!!!  ;D

Zo'n stap is eigenlijk maar één actie: niet lullen, doen. Klinkt misschien raar, maar daar komt het toch op neer. Muggen? Hier niet meer dan in NL. Enige is dat het bij ons bijna nooit waait en dat is je redding in Nederland. Muggen haten wind.


Ewøut

Jij was toch in 4 stappen naar Noorwegen verhuisd ?
Krimpen.....flevopolder.....Friesland.......Hvittingvoss
Professioneel raddraaier

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Mwoah, dat waren het er 18. Dit is 19 en met een beetje geluk wordt nummer 20 m'n graf.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 21:15:23
Mwoah, dat waren het er 18. Dit is 19 en met een beetje geluk wordt nummer 20 m'n graf.

Ja daar wacht je nog maar ff mee
Professioneel raddraaier

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 21:15:23
Mwoah, dat waren het er 18. Dit is 19 en met een beetje geluk wordt nummer 20 m'n graf.
Kunnen we regelen hoor  :evil: Op de berg bij de schapen ?

triton

Citaat van: Sbv op 28-11-2013 21:23:48
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-11-2013 21:15:23
Mwoah, dat waren het er 18. Dit is 19 en met een beetje geluk wordt nummer 20 m'n graf.
Kunnen we regelen hoor  :evil: Op de berg bij de schapen ?
ja met een paar kaplaarzen
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Volvoboy

Sow hé, die is vies :o Nu snap ik ook waarom de Volvo's daar in Scandinavië sneller gaan roesten dan hier in NL.... Lijkt me niet fijn als je dit er niet af wast ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

KIM

Mooi metertje Ewout.
Dit type hebben wij ook meerdere van op het werk. Erg fijne meters waar je ook nog redelijk stroom mee kan meten zonder een stroomtang te hoeven gebruiken.

2e hands vind ik ook heel slim want ze zijn voor een particulier wel enigszins aan de dure kant. Als je ooit een scoop wilt, heb ik ook nog wel een goede tip voor je ipv een Fluke.

Daf46

Citaat van: KIM op 29-11-2013 08:01:13

2e hands vind ik ook heel slim want ze zijn voor een particulier wel enigszins aan de dure kant. Als je ooit een scoop wilt, heb ik ook nog wel een goede tip voor je ipv een Fluke.
Dat van die scoop interesseert mij wel ...

(heb hier ook nog een fluke, 22 jaar oud intussen en afgezien van wat krasjes doet die het nog als nieuw)