Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Leuk om het hele verhaal, inclusief extra foto's te lezen, Ewout. Het was ook leuk om het via Whatsapp te volgen  ;D

Een heel avontuur, "even" een autootje ophalen. Gaaf, hoor!  :eusa_clap:

Bouke

Wat een mooi verslag , had het ook via de app , maar deze is wel heel mooi :eusa_clap: zo'n classis xc is ook wel een stoere bak. Rijd dat nog goed eigenlijk

fbm


KIM

De mooiste XC!
Gave trip hoor.



@Marc O.: moet jij niet nog een Volvo uit noord Noorwegen kopen?  :evil:


Goed trouwens dat je het zegt van de remleidingen Ewout. Ik zal ze morgen gelijk bestellen.

triton

Professioneel raddraaier

Marc O.

Citaat van: KIM op 16-03-2014 22:43:12

@Marc O.: moet jij niet nog een Volvo uit noord Noorwegen kopen?  :evil:


LOL, ik zat precies hetzelfde te denken ;D

Gave foto's van een gave reis Ewout! Doet me weer met weemoed terugdenken aan het winterse reisje naar de Poolcirkel met terugreis door Noorwegen (en het tripje naar Zweden om m'n 740 te halen, 3 maanden later). :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Volvoboy

Gaaf verslag Ewout! :D En een mooie XC in de goeie specificatie (donkerblauw met beige leer, 'oud' 2.5T blok en handbak) 8) 8) ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

t_w

Ah, vandaar die trip naar Tromso!
Leuk verslag met dito foto's!

Ewout Schalkwijk

Citaat van: The Volvoboy op 16-03-2014 22:53:26
Gaaf verslag Ewout! :D En een mooie XC in de goeie specificatie (donkerblauw met beige leer, 'oud' 2.5T blok en handbak) 8) 8) ;D

Oud blok in deze betekent? Geen lekkende kop? Volgens mij heeft deze daar sowieso (nog) geen last van.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#4929
Trouwens: Omdat de V70XC op van dat lelijke winterstaal staat is het nu zo dat Bendik zodra hij weer wat gespaard heeft mijn 15" velgen met de Nokian Hakka 2 overneemt.
Hierdoor ben ik weer in de markt voor een setje mooie (hoeft niet schadevrij) 17" velgen.

Wat vind ik mooi: Comets, Die velgen die Sander vorig jaar op de 850 had en meteen doorverkocht (Titan's oid?) Ik heb alleen de velgen nodig. banden haal ik liever hier in Noorwegen.
Mocht iemand een leuke, betaalbare, tip hebben... Over vier weken rijd ik weer met een lege auto in NL rond. :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Volvoboy

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-03-2014 23:09:40
Citaat van: The Volvoboy op 16-03-2014 22:53:26
Gaaf verslag Ewout! :D En een mooie XC in de goeie specificatie (donkerblauw met beige leer, 'oud' 2.5T blok en handbak) 8) 8) ;D

Oud blok in deze betekent? Geen lekkende kop? Volgens mij heeft deze daar sowieso (nog) geen last van.

Nee mijn afwijking denk ik :eusa_shifty: Ik ben gewoon fan van het oude blok ;D Vind ik persoonlijk mooier klinken en lopen dan een nieuw blok. Oud blok in deze betekent: hydraulische klepstoters, mechanische gasklep (dus ook geen gedonder met een ETM) en 5 bougiekabels en een bobine (ipv 5 bobines). Oh ja en geen Can-bus
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

Mooi verslag Ewout. Ook ik had het op de app al meegekregen maar blijft erg mooie trip

KIM


Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 17-03-2014 06:51:59
Satellites bedoel je Ewout.

Ik geloof het ook. Ook mooie velgen. Ik kan niet wachten om m'n Comets er weer onder te schroeven en het zou qua weer allang kunnen. Helaas weten we vrijwel zeker dat er nog een laatste plaagstoot van de winter komt, want die komt elk jaar een aantal weken later nog eens. Naar NL rijd ik op Comets. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Titan denk ik eerder die had ik op de 850 zitten