Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: grijzev70tdi op 28-03-2014 00:18:58
Lochem-Goor is 15 km. Als ik vrij ben kom ik misschien wel even naar Goor toe


Kan altijd, maar ik ontmoet Ben niet op z'n huisadres, dus ik heb geen idee of er sowieso tijd is, of dat hij de velgen aan me overhandigd en daarna meteen weer achter de kachel kruipt.
Die zelfde dag rijd ik terug naar huis.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Oude schade hersteld.


Op 4 november werd Old Faithful laf vanaf rechts aangevallen door een Toyota Prius. Hierbij werd het voorscherm en de deur flink beschadigd. Na vier weken bleek dat de verzekering een zeer leuk bedrag aan mij uitkeerde, waarna ik een deur uit eigen voorraad kon trekken en Ronald zo vriendelijk was om een zijscherm uit Nederland mee te nemen.

Vandaag was het zo mooi weer dat het maar eens tijd werd na vier maanden om de schade weg te poetsen. Eerst even kijken wat ik überhaupt nog in het schuurtje heb liggen aan plaatdelen.

Niet slecht, beide voordeuren, achterklep, zijscherm en achterbumper. Fijn hoor zo'n setje reservedelen


Plekje uitgezocht in de zon  :P



Dit was de schade op 4 november. Niet gewassen leek het beter dan als de auto gewassen was.


Nu nog een keer met wat minder zout op de auto.



Lekker klussen op het grasveld voor het huis, heerlijk in het zonnetje.


En de boel is alweer vervangen. Tevens heb ik de slotvangers aan beide kanten eens wat strakker gesteld omdat ik nog wel eens wat druppels in de auto krijg bij stevige regen.


Als het lukt komen er binnenkort nog een paar leuke aanvullingen in en op de auto. Eerst afwachten of ik het 'rond' krijg.


Ewøut

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

goed bezig geweest Ewout. Altijd makkelijk om wat onderdelen reserve te hebben

StefanCJ

Is dat een licht gewicht aluminium krik? Ziet er goed uit weer zo, lekker zonnetje ook!

The Volvoboy

Netjes weer 8) Deur en voorscherm vervangen moet ik ook nog doen binnenkort.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

KIM


Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 30-03-2014 19:53:34
Achterklep niet meer gelukt?

Neh, moet ik eerst de spoiler er weer opmaken. Ik heb geen zin om spoilerloos te rijden. :angel:
Doe ik binnenkort wel een keertje. Daarbij heb ik al een mailtje naar Koert verstuurd voor wat extra zaken die ik dan tegelijkertijd wil vervangen. Lampunit tbv kentekenplaatverlichting, evt. binnenbekleding die nu met een paar parkers vast zit. Ik wil het dan in een keer goed doen.


Citaat van: StefanCJ op 30-03-2014 19:25:13
Is dat een licht gewicht aluminium krik? Ziet er goed uit weer zo, lekker zonnetje ook!

Ja, deze weegt fors minder dan de andere krik die ik heb. Daar zeul je je echt een breuk aan.


Citaat van: Sbv op 30-03-2014 19:23:37
goed bezig geweest Ewout. Altijd makkelijk om wat onderdelen reserve te hebben

Die rechterdeur had ik een keer van je gekregen en ik wist niet wat ik ermee zou doen. Uiteindelijk is die in het schuurtje beland en vergeten...
Plotseling wist ik wat ik ermee zou doen. :angel:

;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Auk

Lekker bezig geweest! Ziet er weer goed uit.

Prima plekje om te sleutelen ook :)
Auke
Volvo. for life

big ben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-03-2014 19:07:32

..........maar ik ontmoet Ben niet op z'n huisadres, dus ik heb geen idee of er sowieso tijd is, of dat hij de velgen aan me overhandigd en daarna meteen weer achter de kachel kruipt.........
Ewøut

:D  Het zal niet veel langer zijn dan +- 10 minuutjes  :-\  .............


elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-03-2014 19:20:40
Lekker klussen op het grasveld voor het huis, heerlijk in het zonnetje.



;D


Goed bezig geweest, E!  :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 30-03-2014 22:50:44
Lekker klussen op het grasveld voor het huis, heerlijk in het zonnetje.


Hee, de sneeuw is net weg he? :angel:




;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Das een lekker sleutelplekje zeg :)!

Netjes geworden ook weer.

Taranis

Tijd om de reservedelenvoorraad weer aan te vullen zou ik zo zeggen :eusa_think:

Wie weet waar OF komende winter weer door aangevallen wordt.

viking_in_shorts

Zo te zien hadden jullie hetzelfde weer als bij ons. Wat een fantastisch weekend he? Ik heb gekozen voor fietsen, ben zelfs vergeten zomerbanden te monteren. Ziet er naar uit dat het even zo blijft.

Komen jullie nog hierlangs op weg naar NL, of nemen jullie de boot naar DK?

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 31-03-2014 11:29:13
Komen jullie nog hierlangs op weg naar NL, of nemen jullie de boot naar DK?

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-03-2014 19:27:28
Vrijdag 11 april rijden we direct naar m'n werk naar de boot in Larvik.

;)