Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Waarom nu eerst eens niet de kop er gewoon afhalen, dan kun je het zien ?  Of denk ik nu te simpel ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Dirk342 op 03-05-2014 18:04:34
Waarom nu eerst eens niet de kop er gewoon afhalen, dan kun je het zien ?  Of denk ik nu te simpel ?

Ja.


Volgens mij zou de bovenste deksel er wel af kunnen, maar dan slaat waarschijnlijk de olie alle kanten op als je proefdraait. Even de kop verwijderen?

Niet zonder ArjenT5R, Taranis, Sbv ofzo. :eusa_shifty:


Even voor het plaatje: een paar remschijven, blokken e.d. vervangen kan ik wel alleen. Daarna wordt het al snel handiger met wat hulp van mensen die dat al eens gedaan hebben.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Vulk

Waar staat die auto in België die je op het oog hebt?

Sbv


Vulk


Sbv

Citaat van: Vulk op 03-05-2014 19:30:42
Ok, niet bij de deur dus. :)
Nope, Heb Ewout al aangeboden om te gaan kijken indien nodig

Bouke


)()()sT


Ewout Schalkwijk

Ik denk dat ik toch eerst tot een akkoord moet komen met de verkoper. :-[
Verder wel top aangeboden natuurlijk.

@Thomas: Weet jij hoe dat moet? Een Belgische auto zonder kentekenplaten met iets van exportplaten naar Noorwegen rijden? Aangezien jij in het land woont heb je waarschijnlijk meer inzicht dan ik.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ludo

Is het die 850 TDI met 115000km?.

Ewout, ik weet niet wat er mogelijk is met je verzekering.
Echter toen ik mijn auto in NL kocht, kreeg ik toestemming, middels op voorhand doorgeven van chassisnummer om met mijn eigen kenteken de auto te gaan halen in Zwijdrecht.

Export platen kan je aanvragen, maar moet je wel in eigen persoon doen.
http://www.mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving/nummerplaten/tijdelijke/

Sbv

is dat dan niet afhalen van de spullen persoonlijk in Brussel ?
Ik had gelezen dat het verkrijgen van export platen erg lastig is in Belgie, zeker voor een niet belg maar misschien dat ik dat verkeerd zag. Naar we begrepen hebben is de auto momenteel uitgeschreven

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Ludo op 03-05-2014 21:54:46
Is het die 850 TDI met 115000km?.

Nee, een S70 TDI in 019.

Citaat van: Ludo op 03-05-2014 21:54:46
Ewout, ik weet niet wat er mogelijk is met je verzekering.
Echter toen ik mijn auto in NL kocht, kreeg ik toestemming, middels op voorhand doorgeven van chassisnummer om met mijn eigen kenteken de auto te gaan halen in Zwijdrecht.

Ben jij Belg dan? Wist ik niet. :-[

Citaat van: Ludo op 03-05-2014 21:54:46
Export platen kan je aanvragen, maar moet je wel in eigen persoon doen.
http://www.mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving/nummerplaten/tijdelijke/

Ik ga eens lezen. Voorlopig reageert de verkoper niet op PB en mail. Zal wel druk zijn.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ludo


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ludo

Citaat van: Sbv op 03-05-2014 22:26:12
is dat dan niet afhalen van de spullen persoonlijk in Brussel ?
Ik had gelezen dat het verkrijgen van export platen erg lastig is in Belgie, zeker voor een niet belg maar misschien dat ik dat verkeerd zag. Naar we begrepen hebben is de auto momenteel uitgeschreven

Volgens die link is het idd uitsluitend Brussel.
Precies toch een hele rompslomp zo'n export plaat...   :eusa_doh:

Citeer(De tijdelijke inschrijvingsaanvragen vereisen de fysieke aanwezigheid van de aanvrager aan het loket

De aanvrager van een tijdelijke inschrijving moet aantonen dat hij een verzekering voor burgerlijke aansprakelijkheid bij een erkende Belgische verzekeringsmaatschappij heeft afgesloten.

Niemand een autoambulance in de familie?...  :evil: