Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

widebody


Ewout Schalkwijk

Dat je m'n blog nog kon vinden. Ik zocht al niet eens meer. Lag vast ergens achteraan op een kast met een boel stof erop.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

leons850

Word dus hoog tijd om weer wat te gaan doen dus. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

Ik kan al een poosje de motivatie niet meer vinden. Wat ik gisteren schreef. Het lijkt of de ziel langzaam uit het forum aan het verdwijnen is.
Niet dat ik pretendeer die 'ziel' te zijn, maar het beïnvloedt wel.


Nou, een fotootje van Old Faithful dan. Schoonhouden is gods onmogelijk deze weken.



Gelukkig doet de V70 gewoon wat die moet doen, en daar ben ik nog iedere dag blij mee. 25k sinds blokwissel.



Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

huh? -8 ???

Hier is het herfst / lente. Donker, nat en regen. Af en toe zelfs wat motregen, maar meestal gewoon regen.
Gisteren was het even -2 en toen is er zelfs even wat "zwart ijs" geweest maar dat was 1 dagje en dat is voorbij.

Nu weer stortregen. Horizontaal ....

Scheelt een hoop in ruitenwisservloeistof trouwens. De auto is nog steeds goor van het strooien elke nacht, maar je hoeft niet zo veel te sproeien ... De ruiten zijn nat genoeg van de regen. Zelfs als het even niet regent, maar gewoon miezert  ....

Sbv


UserID25761

Ewout? Ben je niet verplicht om je kenteken zichtbaar te houden / maken  :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 18-12-2014 21:47:34
mooie vieze achterkant zo E.

Geloof je me als ik zeg dat ik het allang niet meer leuk vind? Ik heb sinds oktober al 10 zakken ruitenwisser vloeistof er doorheen gespoten, en de auto wordt toch wel wekelijks gewassen, maar de pekel is zoveel, daar is niet tegenop de werken. Overeenkomstig met Viking z'n verhalen. De winter wil maar niet beginnen en ik vrees alweer voor de kerst.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Sbv

na 2 dagen is alles toch weer helemaal dicht.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: NickGR op 18-12-2014 21:50:21
Ewout? Ben je niet verplicht om je kenteken zichtbaar te houden / maken  :eusa_whistle:

Achterplaten zijn niet interessant in Noorwegen. Flitsen e.d. moet van voren gebeuren en die plaat wil om een duivelse reden maar niet echt vies worden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID25761

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-12-2014 21:54:56
Citaat van: NickGR op 18-12-2014 21:50:21
Ewout? Ben je niet verplicht om je kenteken zichtbaar te houden / maken  :eusa_whistle:

Achterplaten zijn niet interessant in Noorwegen. Flitsen e.d. moet van voren gebeuren en die plaat wil om een duivelse reden maar niet echt vies worden.
Misschien moet je eens een stukje achteruit gaan rijden dan  :evil:

KIM


The Volvoboy

Of gewoon de kentekenplaten af en toe omwisselen ;D

(je moet de lampjes in de tellers wel even fixen trouwens :eusa_whistle: )
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Bouke

Het lijkt ook een beetje sandstone :D wij hebben er zo wel eens in een verregende zomervakantie in Zweden gereden dat zelf de wisser dienst weigerde :o dus het valt eigenlijk best mee toch ;D