Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

#5626
8 :eusa_dance:

Sbv

meer meer meer......................sneeuw dan  ;D

Ewout Schalkwijk

Sneeuw ziet er ook voor vandaag goed uit. Schade aan Old Faithful lijkt mee te vallen. Dadelijk kijken of er iemand welwillend is om het te bekijken.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Hier is het sinds gisteren eindelijk wit. Cm of 10 denk ik, meer niet. Pas 1 ijs-dag op het meer gehad dit jaar. Hopelijk komt er nog even een koude golf. Heb wel zin in schaatsen.
Hoe ziet het er bij jullie uit?

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-01-2015 08:18:14
Dadelijk kijken of er iemand welwillend is om het te bekijken.

Laat je 't even weten als ik nog wat mee moet/kan nemen?

ZC3rr0r

Citaat van: viking_in_shorts op 21-01-2015 08:29:58
Hier is het sinds gisteren eindelijk wit. Cm of 10 denk ik, meer niet. Pas 1 ijs-dag op het meer gehad dit jaar. Hopelijk komt er nog even een koude golf. Heb wel zin in schaatsen.
Hoe ziet het er bij jullie uit?

Je hebt de sneeuw van 25 t/m 28 dec gemist :D

viking_in_shorts

Citaat van: ZC3rr0r op 21-01-2015 11:06:11
Citaat van: viking_in_shorts op 21-01-2015 08:29:58
Hier is het sinds gisteren eindelijk wit. Cm of 10 denk ik, meer niet. Pas 1 ijs-dag op het meer gehad dit jaar. Hopelijk komt er nog even een koude golf. Heb wel zin in schaatsen.
Hoe ziet het er bij jullie uit?

Je hebt de sneeuw van 25 t/m 28 dec gemist :D

Klopt - maar toen hadden we ook sneeuw in NL

Ewout Schalkwijk

Mini update om voor te bereiden op de komende Wintermeet volgende week.

Eergisteren is Old Faithful aangereden op een parkeerterrein hier een uur vandaan. schade valt heel erg mee (knipperlicht en krassen op de bumper.) maar het feit wil dat de gene die me heeft aangereden gisterenavond toen ik hem het schadebedrag meedeelde, nu ineens begint te draaien en te konkelen. Het ging zelfs zover dat hij me als een soort domme buitenlander even ging uitleggen dat hij toch echt van rechts kwam en dus in het gelijk stond. Helaas bewijzen (althans dat hoop ik) m'n snel genomen foto's dat hij toch echt de bocht afsneed. Dat beide auto's aan de rechterkant schade hebben zegt al genoeg. :angel:

Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn helaas maar zelden aan elkaar verbonden dus ik wacht het resultaat even af. Gaat toch om 1000 euro bij mij.




Om het resultaat niet te lang af te wachten heb ik vandaag in Nederland een nieuwe knipper alvast besteld. Sterker nog, ik heb er gelijk twee gedaan om eventueel kleurverschil te voorkomen. :eusa_whistle:



Vandaag hield er weer een achterwisser ermee op. Deze wisser heeft er negen maanden op gezeten en kwam nog van Project019 af. Nu draait die weer niet. gelijk maar een nieuwe besteld... Die ruilzooi is natuurlijk ook allemaal ouwe zooi. Zonder achterwisser word ik niet vrolijk...

De winter is nu ongeveer een week geleden begonnen, althans: er ligt wat sneeuw en we moeten het doen met een paar graden onder nul. Ik hoop dat het in ieder geval tot volgende week blijft liggen anders word ik waarschijnlijk in m'n slaap vermoord. :-[






Ons nieuwe 'buitenvermaak'.


Na twee maanden succesvol te hebben gedraaid, heb ik het water verziekt en moest dus overnieuw beginnen met 1650 liter water. Daarna ging het nog drie keer fout met het water. Het sloeg helemaal dof en rook wat eigenaardig.
Uiteindelijk vond ik uit (sukkel :eusa_wall:) dat je de chemicaliën niet alvast mag voor mengen in de keuken, maar steeds één per keer in het bad.... Da's nou voor het eerst dat ik ervaar dat ik vroeger beter had moeten opletten tijdens scheikunde. Mijn mening was dat als het niet explodeert terwijl je het mengt, dat het dan wel goed zit. Toch niet helemaal waar naar nu blijkt. ;D


En uiteindelijk voor de vierde keer 1650 liter water vanaf 3 graden opwarmen... Duurt maar 26 uur maal 3Kw per uur... Nu blijft het water weer kraakhelder.


En uiteindelijk voor de vierde keer 1650 liter water vanaf 3 graden opwarmen... Duurt maar 26 uur maal 3Kw per uur...
Nu blijft het water weer kraakhelder.

De forum BBQ staat er helemaal klaar voor... ::)



Volgende week weer meer.


Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Oh, dus dat kunnen ze in N ook dat konkelen als het ineens toch duur blijkt te zijn...
Lekker balen weer.

widebody

Ben je er zelf zoo zuinig op, kosten nog moeite gespaard. En dan komt er zo'n .......... en die douwt er effe een deuk(breuk,kras) in!

Da's zuur. Hopen dat 't gauw goed komt.

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
De winter is nu ongeveer een week geleden begonnen, althans: er ligt wat sneeuw en we moeten het doen met een paar graden onder nul. Ik hoop dat het in ieder geval tot volgende week blijft liggen anders word ik waarschijnlijk in m'n slaap vermoord. :-[



Ewout

Zo ver zullen we niet gaan, Ewout.  Denk ik.......  ;D

We komen uiteindelijk voor jullie, al zou het wel leuk zijn als er bij een "winter-meet" ook wel wat sneeuw ligt  :P














Mocht de moord toch plaatsvinden, erf ik dan de Hue-lampen van je?  :eusa_pray: ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:09:40
Mocht de moord toch plaatsvinden, erf ik dan de Hue-lampen van je?  :eusa_pray: ;D

Ja hoor, Ronald moet ze toch niet.. ;D

:-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:09:40
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
De winter is nu ongeveer een week geleden begonnen, althans: er ligt wat sneeuw en we moeten het doen met een paar graden onder nul. Ik hoop dat het in ieder geval tot volgende week blijft liggen anders word ik waarschijnlijk in m'n slaap vermoord. :-[



Ewout

Zo ver zullen we niet gaan, Ewout.  Denk ik.......  ;D


Precies, zou achterbaks zijn om dat tijdens zijn slaap te doen. Gewoon overdag dus ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 22-01-2015 20:36:24
Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:09:40
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
De winter is nu ongeveer een week geleden begonnen, althans: er ligt wat sneeuw en we moeten het doen met een paar graden onder nul. Ik hoop dat het in ieder geval tot volgende week blijft liggen anders word ik waarschijnlijk in m'n slaap vermoord. :-[



Ewout

Zo ver zullen we niet gaan, Ewout.  Denk ik.......  ;D


Precies, zou achterbaks zijn om dat tijdens zijn slaap te doen. Gewoon overdag dus ;D

;D

Ik heb er wel zin in, hoor  :D