Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

petrolhead


Ewout Schalkwijk

Citaat van: petrolhead op 29-01-2015 18:54:07
Hebben jullie een vrienden app. Dan kunnen jullie zien waar iedereen is.


Ja. Tinder... :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

leons850

Whahaha Tinder! ;D
Kun je best doen daar met die Scandinavische dames. :angel:

Veel plezier daar heren!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars


Sbv

eerste nacht zit erop.

Gisteren vanuit Nederland gereden en af en toe toch wel wat sneeuw gezien. Laatste stuk in Zweden was iets minder. Verse sneeuw en wat ijs.
Ik heb er goed 14 uur over gedaan alleen. Kon sneller maar de omstandigheden lieten het niet echt toe en daarbij ben je afhankelijk van 2 veerbootjes die helaas niet varen wanneer ik het wil ;D

Momenteel slaapt de rest nog op Ewout na die is aan het werk. :evil:

Ewout Schalkwijk

Net door een paar heftige sneeuwbuien gereden. Hoop dat het vandaag niet te erg wordt en er misschien nog even met een half oog naar Old Faithful gekeken kan worden. Die is toch best wel ziek op het moment. Wellicht tijd om eens om te zien voor een mooie NN...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-01-2015 08:40:11
Net door een paar heftige sneeuwbuien gereden. Hoop dat het vandaag niet te erg wordt en er misschien nog even met een half oog naar Old Faithful gekeken kan worden. Die is toch best wel ziek op het moment. Wellicht tijd om eens om te zien voor een mooie NN...
Straks eens kijken of Old Faithful zo blijft heten of dat de naam aangepast gaat worden naar Brandend Lijk ofzo ;D
Ik zal de auto zo eens starten dat weet de rest ook we te waarderen :evil:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 30-01-2015 08:41:54
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-01-2015 08:40:11
Net door een paar heftige sneeuwbuien gereden. Hoop dat het vandaag niet te erg wordt en er misschien nog even met een half oog naar Old Faithful gekeken kan worden. Die is toch best wel ziek op het moment. Wellicht tijd om eens om te zien voor een mooie NN...
Straks eens kijken of Old Faithful zo blijft heten of dat de naam aangepast gaat worden naar Brandend Lijk ofzo ;D
Ik zal de auto zo eens starten dat weet de rest ook we te waarderen :evil:

;D ;D ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-01-2015 08:40:11
Net door een paar heftige sneeuwbuien gereden. Hoop dat het vandaag niet te erg wordt en er misschien nog even met een half oog naar Old Faithful gekeken kan worden. Die is toch best wel ziek op het moment. Wellicht tijd om eens om te zien voor een mooie NN...

Ik weet dat je liegt. Je houdt helemaal niet van een NN  :P
Niet zo snel opgeven hoor.

Johann


ZC3rr0r

Citaat van: Johann op 30-01-2015 09:13:35
NN is wel een heel prettige Volvo.

Een hele mooie Mondeo station bedoel je? :P :evil:

elianmars

Ewout mag vandaag een uurtje langer werken :P

Hij komt ons straks ophalen van het vliegveld in Sandefjord. Helaas is onze vlucht een uur vertraagd. Zal wel komen door de enorme sneeuwval, hier in Amsterdam ::)


elianmars

En ik heb zojuist vernomen dat Old Faithfull weer in orde is :D  Homokineet was gaar.