Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Ja er word goed gewerkt aan OF . We hebben de rechter as vv , achter ruitenwisser mechanisme en er word nu nog aan een dark walnut set gewerkt ;D

maruska

ik neem aan dat Ewout voldoende vocht koud heeft staan voor dit compensatie gevoel ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ewout Schalkwijk

Eerder op de avond proefgereden in Old Faithful. Beide assen zijn vervangen en het lijkt er in orde. Morgen naar Oslo toe.
Het hele dashboard is eruit geweest en de snelheidsmeter geeft weer licht. Het hout heb ik weinig van kunnen zien omdat het al snel donker was. Morgen ff goed bekijken.

Heel dankbaar voor wat er vandaag is gedaan voor me. En Kor ik ben echt onder de indruk van de XC60 van Sander. Wat een bak. Het interieur is echt heel mooi. De buitenkant gaat ook nog wel wennen ooit.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: maruska op 30-01-2015 13:54:31
ik neem aan dat Ewout voldoende vocht koud heeft staan voor dit compensatie gevoel ;D
ja hoor. was geen probleem.

Enkel nog wiellager vervangen en dan gaat het wel weer wat worden met OF

Johann


KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 31-01-2015 00:38:44
En Kor ik ben echt onder de indruk van de XC60 van Sander.

Hmmm  :eusa_think: ik heb toch ergens iets gemist geloof ik...


Citaat van: Ewout Schalkwijk op 31-01-2015 00:38:44
Wat een bak. Het interieur is echt heel mooi. De buitenkant gaat ook nog wel wennen ooit.

Ach, ik heb hetzelfde met een N. Zeker die XC van Ronald was een prachtige auto......

... van binnen.


Met de generatie Volvo's die er nu aan komt lijkt Volvo mij weer op de goede weg qua design.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke


Sbv

Vandaag een mooie toch door de binnen landen gemaakt naar Verdens Ende toe
http://en.wikipedia.org/wiki/Verdens_Ende

elianmars

Vanmiddag een stukje in Old Faithfull gestuurd, omdat Ewout zo nodig moest drinken ::) ;D. Rijdt nog altijd goed 😎

Johann

Citaat van: Sbv op 31-01-2015 18:35:25
Vandaag een mooie toch door de binnen landen gemaakt naar Verdens Ende toe
http://en.wikipedia.org/wiki/Verdens_Ende


Incl. toespraak van de Paus?

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Vandaag een leuke toertocht door de Noorse binnenlanden gemaakt. Hele mooie natuur zo met een witte deken. Helaas was 1 weg vanwege de winter afgesloten.

Morgenochtend vertrek ik weer naar Nederland. De rest blijft nog een dagje langer