Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

maruska

ewout gaat dat zelf doen.. we wachten rustig af.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv


StefanCJ


Taranis

Citaat van: elianmars op 13-05-2015 08:21:50
:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Wat een vervelende gewoonte om zo telkens de topic-starter voor te willen zijn.

)()()sT

Hmmm, ik deel die mening idd wel  :eusa_shifty:

No offence overigens...

elianmars

#5705
Citaat van: )()()sT op 13-05-2015 14:56:20
Hmmm, ik deel die mening idd wel  :eusa_shifty:

No offence overigens...


http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,41378.msg813237.html#msg813237


:eusa_angel:  ;)



Ik heb niet de intentie om iemand 'voor te zijn', trouwens.
Ik zie er het probleem niet van, maar goed, ik zal wel stoppen met posten hier ::)

)()()sT


elianmars


Ewout Schalkwijk

#5708
Old Faithful is stervende... :'(

Vanochtend reed ik mijn vrouw naar kantoor omdat de XC70 met een gebroken demper in de garage staat. Toen we stil stonden in een klein rijtje voor een oversteekplaats kwam er een Skoda achterop knallen. Niet geremd, want hij had ons niet gezien. Deze keer heeft Old Faithful het met z'n eigen leven moeten bekopen. Trouw tot aan het eind heeft hij ons beschermd. Hoewel nog mee gereden heb ik besloten dat deze keer er geen orgaan transplantatie wordt uitgevoerd. Het heeft geen zin meer.

De vloer delen staan omhoog omdat de grote balken geknakt zijn. In de zijkant zitten kreukels waar je ze niet wilt zien en ook het dak is niet meer helemaal strak.









Dat er iets anders moet komen is wel duidelijk, maar ik denk dat er mogelijk geen Classic meer komt. Indien het een N of NN wordt zal ik hier wel verbannen worden.

Ik zal de uitkomst nog wel posten.


Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Claudia

Wat jammer....stomme Skoda. :-\
Hoe kan je zo'n baksteen nou niet zien?
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

maruska

al op de app gezien, maar wat een treurig gezicht is dit. Hopelijk valt de lichamelijke schade mee. 1000x belangrijker dan een auto, ook al is het OF..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

zoals op de App ook al aangegeven. Jullie eigen gezondheid is belangrijkste. De komende dagen kalm aan doen. Morgen zal spierpijn wel losbarsten.

Helaas is OF niet meer. We hebben leuke klusuren samen gehad. snif....

Bouke

Ja echt heel erg jammer van deze door zijn baasje zo goed vertoetelde v70 zo moet eindigen :'( hij heeft ons iig veel plezier en aanleiding gegeven voor leuke tripjes naar het noorden om niet te vergeten. Ik hoop dat jullie er zelf niets aan over houden want daar kunnen wij niks aan versleutelen :-\

leons850

Wat vind ik dit waardeloos voor je/jullie Ewout!

Zoals al gezegd gelukkig hebben jullie er niets aan over gehouden en zijn jullie van de schrik bekomen.
En heel erg jammer van OF.
Nooit in het echt gezien maar op de foto's altijd een erg mooie verschijning.

Aan de andere kant hoop ik dat je niet stopt met dit blog, ondanks dat je de laatste tijd van minder fanatiek bent.
Ik heb dit blog altijd met veel plezier gevolgd en gelezen, wat OF ook moet gaan vervangen, ik hoop dat je hier blijft door gaan.

Sterkte morgen met opstaan.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

volvobug

Mooi ruk van je auto en heb altijd met plezier meegelezen hier. Begrijp in ieder geval dat lichamelijk meevalt, hopen dat dat ook zo blijft. En wat er ook als vervanging komt, gewoon blijven posten vanuit Noorwegen.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.