Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Heel erg jammer, hij was zo mooi en in goede staat.
Sterkte met de afhandeling en verbannen hier? Welnee ;)

UserID6342

Zonde van OF Ewout, maar zoals de anderen ook al zeggen, blij dat jullie niets hebben....

widebody

Ewout, gelukkig heeft OF gedaan waar hij voor ontworpen is, jullie beschermen. Helaas betekent dit het einde van jullie innige relatie. Deze mooie, goed geconserveerde V zal niet meer vertroeteld worden door jullie.
(Hoogstens ontleed)
Ik hoop dat jullie er niet teveel last van krijgen, spierpijn of andere ongemakken.

En als jij een N of zelfs een NN wilt bezitten, gewoon doen. Het zijn Volvo's en ondanks dat ze nieuwer zijn valt er genoeg aan te sleutelen. Het leerproces zal zich herhalen.

Ondanks dat wij niet altijd dingen van dezelfde kant bekijken, gun je dit helemaal niemand.

Heel veel sterkte en wijsheid de komende tijd.

Vulk

innocenti

Sterkte Ewout +fam met het lichamelijk herstel. En OF heeft jullie uitstekend beschermt. Succes met de afhandeling en de zoektocht naar een waardige opvolger.

en blijven posten, ongeacht je keuze voor een opvolger.

de geneRaal

Net als allen hiervoor, sterkte met alles.
en zo zie je maar weer wat een klap het geweest is , OF heeft de klap goed opgevangen waar de wagen voor ontworpen is
Alles is te maken maar het is een oude auto,dus lekker kijken naar een waardige opvolger en gewoon blijven posten. ;)

Groet maus
Blackstone under construction

MarcoV

Balen zeg, hopelijk komt er een waardige opvolger en hebben jullie gelukkig niets.

MarcoV

Ludo

Balen man.  :-\
Steek je er zoveel moeite in en dan dit.

Niet gezien, zeker met z'n telefoon aan de gang, is tegenwoordig schering en inslag.
Idioten...

KIM

Op de foto's hier is wel duidelijker te zien dat de auto helaas wel tl is.
Het is wel zuur dat al je pogingen om de auto optimaal te krijgen niet een lang leven beschoren zijn. En als je in een N of NN gaat rijden zul je echt niet verbannen worden van dit forum hoor; ik denk eerder dat jouw interesse voor het forum langzaam zal verdwijnen.

In ieder geval een tijdperk waar je een leuke groep vrienden aan over hebt gehouden.

maruska

Kor, het lijkt wel of je een afscheids notitie hebt geschreven ;D

Ewout blijft gewoon hier !
ehh
Daar !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Vervelend nieuws Ewout.

Let wel goed op signalen van je lichaam, ik heb met mijn pa ooit zo'n ongeluk gehad en die kreeg er toch wat last vast enkele dagen later.

Succes met afhandeling!

arjen850

Jammer van de diesel, maar jullie zelf zijn belangrijker. Auto komt wel weer goed, en een mooie NN kan mij ook prima bekoren hoor;)

The Demon

Zo wil je echt geen afscheid nemen van je ouwe trouwe Volvo.  :'(

Zoals anderen al gezegd hebben, let op jezelf en ook met een N of een NN ben je nog steeds welkom hier.

Ewout Schalkwijk

Dank jullie wel vor de vriendelijke reacties. 8) Wordt erg op prijs gesteld. :laugh:

Er is een update, die ik als ik de foto's heb zal onthullen. Helaas heb ik dan eigenlijk hier niets meer te zoeken, maar met jullie reacties denk ik dat ik nog even hier door ga.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

doe nog maar even hier blijven dan.

Blog kan je updates met demontage van OF