Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

big ben

Citaat van: maruska op 14-05-2015 21:39:21
jup, moddervette bak !
en nog ruimte voor een schakelaar ;D

idd jammer dat deze niet "full" options is  ;D

The Demon

Ik ben niet echt fan van de NN modellen, maar het ziet er toch wel uit als een strakke bak.
Heel veel veilige kilometers gewenst en hou ons hier maar gewoon op de hoogte van de avonturen.

widebody

Mooie en waardige vervanger! Hoop dan inderdaad dat je die 250tkm er nog bij mag rijden.

Veel veilige en plezierige kilometers gewenst.

henry classic v70

 :eusa_clap:
Mooie wagen!! Zoiets mag de Sandstone wel vervangen (over een jaar of 10....)  ;D
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Sbv

de foto's
Mooie wagen E.

En van februari graag gedaan. Je wou het zelf graag, nu prima. Je kon toen al wat wennen aan alle elektronica.
Wat voor velgen zijn het Borbet en dan 17" zijn de winterwielen losse wielen erbij of losse banden ?

elianmars

Ondanks dat het niet door iedereen op prijs wordt gesteld dat ik hier iets post, doe ik het toch  ;D

Jammer van OF, maar gefeliciteerd met de NN. Hopelijk wordt het je gegund dat je hiermee wél de 5 ton haalt  8)

Ewout Schalkwijk

De Borbets zijn 16". De winterwielen heb ik nog niet gezien en zijn altijd complete wielen hier. De auto had een vergunningsticker voor Oslo om met spijkers te rijden, dus dat vind ik persoonlijk jammer. Ik hou niet van spijkerbanden, maar wellicht rijd ik ze wel gewoon op. Ik heb er tenslotte voor betaald. ;D

Citaat van: elianmars op 14-05-2015 23:29:31
Ondanks dat het niet door iedereen op prijs wordt gesteld dat ik hier iets post, doe ik het toch  ;D

:-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Robster480

Jammer dat OF zo aan z'n einde moet komen terwijl er zo goed voor 'm is gezorgd. Hij had een beter lot verdiend.

Wat een dikke en met opties volgeladen XC70NN zeg!! Daar gaan jullie ongetwijfeld veel plezier aan beleven!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!  :eusa_clap:



Ohja, gewoon blijven hoor! Veel te gezellig hier + anders moeten we die mooie Noorse plaatjes missen ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Bouke

Woooaaaw Ewøut wat een vette xc 70 ik hoop datje er heeeuuuuul veel plezier van zal hebben en dat het een waardige vevanger mag zijn van OF :eusa_clap:

UserID6342

Mooie auto Ewout en mooie opvolger voor OF  :eusa_clap:

Galactica

Super mooie wagen en nu al een to do lijstje   ;D

Gefeliciteerd met de nieuwe aanschaf en heel veel fijne en bovenal veilige kilometers toegewenst.

maruska

Als deze het net niet haalt, dan slepen we hem wel de 500.000 km over ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Mooie auto Ewout! En lekker vol met opties die inderdaad allemaal prima kapot kunnen :evil:.

Uiteindelijk is het een keer klaar met classics, hoe mooi ze ook zijn. Dat begint wat mij betreft ook al rustig aan voor de N te gelden, zeker de eerste modellen. Het uiterlijk van de NN ben ik sinds een tijdje al wel aan gewend en kijk al een tijdje rustig rond wat de leuke modellen in prijs doen. Uiteindelijk moeten we er allemaal een keer aan geloven, als je Volvo wil blijven rijden :).

Veel veilige kilometers ermee in ieder geval.

HJBiemond

Mooie wagen ! Veel plezier gewenst  :eusa_clap:
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km