Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

widebody

Citaat van: maruska op 18-06-2015 20:55:21
alles boven de 7 is korte broeken weer, dus.... maar vooruit, het weekend aan het eind van de dag werkt fijner ;D

:eusa_clap: :eusa_clap:

Hier geld dezelfde regel, al is het best fris als je een uur in de koeling moet staan totdat je goederen gecontroleerd zijn ;D.

Sbv

Zit OF al op de 5 ton inmiddels ? Krijg je zelf nog de kans van je collega om dat moment mee te maken ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 18-06-2015 21:13:35
Zit OF al op de 5 ton inmiddels ? Krijg je zelf nog de kans van je collega om dat moment mee te maken ?

Zoveel rijdt hij helaas niet. Dus of Old Faithful het ooit nog gaat halen? Ik wil na m'n vakantie toch echt gaan beginnen met demontage en verkoop. Hoewel ik best redelijk tevreden ben met het geboden bedrag van de verzekering hoop ik dat er nog e.e.a. uit de verkoop van de onderdelen gaat komen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

zou heel mooi zijn als die stand toch gehaald wordt. of met 500000 exact stilzetten en dan demonteren. Vermoedelijk levert dat ook nog wel eea op in Noorwegen

de geneRaal

Zit er een schuifdak in?
Zoja, heb ik interesse  in het glazen deel  ;D
Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

Gelukkig gen schuifdak. Heb ik twee keer gehad in een Audi, en ook twee keer gehad dat die vanzelf open ging bij regen. :-[
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Check even met KIM, die sloopt binnenkort een auto met schuifdak, weet ik uit betrouwbare bron  ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Citaat van: Marc O. op 18-06-2015 21:57:27
Check even met KIM, die sloopt binnenkort een auto met schuifdak, weet ik uit betrouwbare bron  ;)
Hehe van wie heb je dat gehoord ;D

Marc O.

Citaat van: Bouke op 18-06-2015 22:07:19
Citaat van: Marc O. op 18-06-2015 21:57:27
Check even met KIM, die sloopt binnenkort een auto met schuifdak, weet ik uit betrouwbare bron  ;)
Hehe van wie heb je dat gehoord ;D

:eusa_shhh: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Spoiler gemonteerd (25 minuten :eusa_shifty:)


Het ging wat sneller dan verwacht, maar het stelt dan ook echt niks voor. Vier gaatjes boren, ontvetten, plakken en twee boutjes en moertjes. Maar, het resultaat mag er zijn.  :D

Zo zag het er eerst uit.




Best wel 'blote billen' gezicht.








Gaatjes boren...


Proefpassen...








En zo ziet het er nu uit.




Best wel opgeknapt. Ik ben er blij mee. ;D




Over een paar weken komt er nog een upgrade aan. Ligt nu al klaar in het mooie Zeeuwland.


Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Veel beter zo. Ik vind een estate zonder spoiler eigenlijk helemaal niet mooi. Heb je de gaten van het boren nog in de tectyl gezet?

Sbv

veel mooier zo.

@Stefan het is een kunststof achterklep

de geneRaal

Blackstone under construction

maruska

rubberen sluitring ertussen ? veel mooier zo !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Citaat van: Sbv op 19-06-2015 11:16:42
veel mooier zo.

@Stefan het is een kunststof achterklep

Euh, dan heeft het geen zin natuurlijk. ;d