Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Heb je nu ook zo'n flesje met Wolfgang-nog-iets-prut gekregen wat je er iedere 3 maanden op moet smeren? Ik riep bij de XC heel hard dat ik dat dus niet ging doen maar toen ik 't toch een keer deed, had je haast dezelfde heldere look weer terug. Zouden ze daarmee niet langer mooi blijven?

Chris

#5912
Goed werk mannen! Ziet er weer strak uit :eusa_clap:.

Zoals jouw lampen eruit zagen zien ze er op mn nieuwe V ook uit. Wellicht ietsje mindere waas, maar zeker de koplamp rechtsvoor scheelt niet veel. Bouke afgelopen week al gevraagd of hij die van mij ook wil doen 8) ik heb nu een idee hoe het na behandeling wordt. Kan niet wachten totdat ze er ook zo strak bij staan :D.

Sbv


StefanCJ


maruska

goede reis morgen alledrie ! heeft John al ingecheckt ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

GringoV70

Dat is echt een wereld van verschil die koplampen, ziet er heel goed uit.
Veel plezier met de roadtrip naar het zuiden.
Gaan jullie met de boot of over land?
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

Ewout Schalkwijk

#5917
Citaat van: Taranis op 03-07-2015 19:21:57
Heb je nu ook zo'n flesje met Wolfgang-nog-iets-prut gekregen wat je er iedere 3 maanden op moet smeren? Ik riep bij de XC heel hard dat ik dat dus niet ging doen maar toen ik 't toch een keer deed, had je haast dezelfde heldere look weer terug. Zouden ze daarmee niet langer mooi blijven?

Twee keer per jaar ff smeren, laten drogen en uitwrijven. Al met al vijf minuten werk. Ik ga het echt WEL doen. 8)

Citaat van: Chris op 03-07-2015 19:40:33
Goed werk mannen! Ziet er weer strak uit :eusa_clap:.

Zoals jouw lampen eruit zagen zien ze er op mn nieuwe V ook uit. Wellicht ietsje mindere waas, maar zeker de koplamp rechtsvoor scheelt niet veel. Bouke afgelopen week al gevraagd of hij die van mij ook wil doen 8) ik heb nu een idee hoe het na behandeling wordt. Kan niet wachten totdat ze er ook zo strak bij staan :D.

Dit is de tweede keer voor mij Chris. Ik kan het je aanraden.


Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

henry classic v70

Ja, dat kan Bouke wel  :eusa_clap:
Lampen zien er weer als nieuw uit  ;D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sbv

ze zijn inmiddels Noorwegen uit en door zweden nu zuidwaarts aan het rijden

Ewout Schalkwijk

In de file bij Rødby. :eusa_shifty: sowieso veel files en wegwerkzaamheden vandaag.

Arrrrrr, Eta rond 04:00 als ik geluk heb...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

GringoV70

Ja, er ligt een boot uit bij die verbinding,
Wachttijd kan daar idd wel oplopen.
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

maruska

vannacht een apje gezien waarin werd verteld dat ze veilig aangekomen zijn.. volgende keer toch maar weer op silent mode zetten  :eusa_wall:

;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Ja we zijn gelukkig heelhuids aangekomen, wel 4 uur vertraging gehad van daar dat ikro d 02:15 thuis was en Ewout en Claire zijn daarna nog naar Ronald gereden en gelukkig ook daar zo der kleerscheuren aangekomen   :)

Chris

Mooi dat jullie allemaal heelhuids zijn aangekomen! :) Veel plezier Ewout en Claire.