Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

triton

Mooi dat je (Marije weer kan rijden )  ;D
Zeer net resultaat van de garage  :eusa_clap: :eusa_clap:
Professioneel raddraaier

Sbv

Ziet er weer goed uit Ewout. Op naar de 6 ton zonder veel problemen.

Chris

Goed nieuws Ewout! Mooi datie het weer doet.

Blokje ziet er inderdaad maagdelijk schoon uit ;).

Bouke

Wat een mooi zo'n schoon blok :eusa_drool: En nu maar genieten van het rijden :eusa_dance:

maruska

marije was toch ingeruild ? toch leuk voor die verpleegster zo'n "nieuw" D5-je ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

de geneRaal

Citaat van: maruska op 26-10-2015 14:12:17
marije was toch ingeruild ? toch leuk voor die verpleegster zo'n "nieuw" D5-je ;D



:eusa_naughty:
Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

#6066
Citaat van: maruska op 26-10-2015 14:12:17
marije was toch ingeruild ? toch leuk voor die verpleegster zo'n "nieuw" D5-je ;D

Helaas vond de 'verpleging' Marije nog te goed om te laten inslapen, dus toch maar weer mee naar huis genomen. Marije heeft van zaterdagochtend tot zondagavond de auto geen blik waardig gekeurd. Toen heb ik haar toch even gedwongen om een paar kilometer ermee te rijden. Heel verdrietig wordt je ervan. :'(
Wat dat aangaat had die leuke verpleegster vast veel enthousiaster gereageerd als ik haar auto had laten repareren. :angel:

Marije: als het maar rijdt... Pfff. Ik zal een ouwe roestige Lada voor haar kopen. :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein


Marc O.

Och, de Lada Niva heeft inmiddels de cult status weer bereikt, dus ik zou iets anders zoeken om te straffen  :P
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Lada Niva dus. Handig in de sneeuw met de AWD

Bouke

Die buschauffeur van laatst vind ze misschien te leuk en gaat ze liever met de bus voortaan ;D

Marije

Lieve E, wat hou ik toch van je omdat je me ondanks mijn desinteresse in auto's toch weer mee naar huis hebt genomen! 😘
Gisteravond heb ik eindelijk een stukje in de auto gereden en hij rijdt, net als daarvoor, erg lekker ondanks de paar kraakjes (die vooral E dwars zitten). Eigenlijk rijdt hij nog beter als eerst... Een probleem waarvan we dachten dat dat in de versnellingsbak zat (al eerder een bakspoeling hiervoor gedaan, maar zonder resultaat) is er niet meer... Altijd als ik met een koude motor thuis wegreed en de hoofdweg opdraaide, gaf de auto na zo'n 100 meter bij het opschakelen een soort 'hik' (Net of hij even inhield en dan toch ineens vooruit schoot.) Dat hebben we sinds hij terug is niet meer gehad :-) Even in de gaten houden dus maar.

Omdat we vinden dat de garage zulk goed en snel werk heeft geleverd, heb ik vanavond maar een grote appeltaart gebakken die ik morgen even langs breng :-)

Groetjes van een toch wel blije Marije :-)

Sbv

Hopelijk kan je voorlopig zonder problemen weer tijden vooruit Marije of krijg je vanaf nu de XC70nn mee en E de XC70n

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 26-10-2015 21:46:34
Hopelijk kan je voorlopig zonder problemen weer tijden vooruit Marije of krijg je vanaf nu de XC70nn mee en E de XC70n

:eusa_snooty: De NN is van mij...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein