Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

maruska

anders heb je niets te klussen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Claudia

Citaat van: maruska op 19-01-2016 20:53:40
anders heb je niets te klussen ;D

En moet je weer goede gesprekken gaan hebben met je echtgenote... ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-01-2016 18:24:39
'Doppelt auspuff' staat ook nog op het lijstje. ;D

Grappig, zo noem ik die dingen ook altijd :)

maruska

alleen bij E moet je daar dubbel bij oppassen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Claudia op 19-01-2016 20:57:43
Citaat van: maruska op 19-01-2016 20:53:40
anders heb je niets te klussen ;D

En moet je weer goede gesprekken gaan hebben met je echtgenote... ;D

He getsie, ik had gehoopt daar vanaf te zijn... ;D

Citaat van: Taranis op 19-01-2016 21:17:28
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-01-2016 18:24:39
'Doppelt auspuff' staat ook nog op het lijstje. ;D

Grappig, zo noem ik die dingen ook altijd :)

Hmmm, we hebben wel erg vaak overeenkomstige dingetjes...  :o

:-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Claudia

Allebei een (of 2) NN's! :D

Oh nee...nog niet! ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Claudia op 19-01-2016 22:04:29
Allebei een (of 2) NN's! :D

Oh nee...nog niet! ;D

Jij hebt je kristallen bol. Jij weet toch al dat Ronald donderdag voor gaas gaat. ;D (ik ook, maar ik zeg het niet hardop...)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ik hou ook van jullie hoor  :-*

Wanneer komt Clau trouwens eindelijk eens gebruik maken van de gastvrijheid van hotel Reinemoen? :) Het laatste noordelijke tripje met Clau+fam was toen ik de 850R nog had (ergens in het stenen tijdperk)...

Ewout Schalkwijk

Volgens mij wil ze dat helemaal niet Ron. Ik heb net nog gekeken, maar geen reservering kunnen vinden. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-01-2016 22:33:43
Volgens mij wil ze dat helemaal niet Ron.

Beetje saai wel die Claudia...  :evil:

Ik zal wel eens met Bart whatsappen, die is wel in voor een biertje met midzomer  8)

razorx

#6220
Ja die nieuwe XC90. Kwijl wat een mooie bak. De modellen daarvoor had ik niets mee maar dit is hoe een Volvo hoort te zijn.

Tja dat runenteken als dagrijlicht. Zoals bekend symboliseert dat de hamers van Thor. In het NRC stond hier wel een grappige opmerking over: Als Mercedes een runenteken op hun auto's zou gebruiken zou de Rijksdag te klein zijn.  ;D

Wat dat gaatje in de thermostaat aangaat: Het zorgt voor een wat eerder openen van de thermostaat. Als de thermostaat geen jiggle klepje heeft of dat gaatje: Gewoon ééntje boren dicht bij de rand 1 á 1,5 mm boortje en even ontbramen. Zorg wel dat dat gaatje zo komt te zitten dat  ie aan de hoogst liggende kant van de thermostaat zit. Anders heeft hij niet zo veel zin. ;) .

Claudia

Citaat van: Taranis op 19-01-2016 22:38:18
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-01-2016 22:33:43
Volgens mij wil ze dat helemaal niet Ron.

Beetje saai wel die Claudia...  :evil:

Ik zal wel eens met Bart whatsappen, die is wel in voor een biertje met midzomer  8)

Duh...ik dacht dat dat B&B een geintje was...maar even Googlen leerde me iets anders! :D

@ Ronald, Bart is al om...die ziet zich wel met biertje (en Amazon...grapjurk!) zitten daar!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ewout Schalkwijk

#6222
Hotel Reinemoen is ook min of meer een Facebook geintje, maar staat altijd open voor vrienden, vrienden van vrienden Die op de juiste manier zijn geïntroduceerd, en gewoon gezellige mensen. Volgens mij pas jij daar wel in. :eusa_shifty:


Bei de weg, een mooie Amazone op m'n erf heb ik nog nooit gehad. Die ene zou ik graag van dichtbij en keer willen zien.


Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Nog even en je hebt een my10 van je xc nn gemaakt.

R-design wijzerplaten zijn nog mooier😀

Claudia

#6224
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-01-2016 23:30:51
Hotel Reinemoen is ook min of meer een Facebook geintje, maar staat altijd open voor vrienden, vrienden van vrienden Die op de juiste manier zijn geïntroduceerd, en gewoon gezellige mensen. Volgens mij pas jij daar wel in. :eusa_shifty:


Bei de weg, een mooie Amazone op m'n erf heb ik nog nooit gehad. Die ene zou ik graag van dichtbij en keer willen zien.




We komen graag een keer jullie mooie stulpje bewonderen. :)

Als je de Amazon wilt zien zal je een keer naar Doetinchem moeten komen met Ronald (Dan zal ik sateh veroorzaken. :)), want ik ga echt niet met een Amazon meer dan 150 km rijden.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"