Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Vandaag wederom nieuw wiellager rechts gekregen. Zonder gezeur op garantie voor onderdeel en arbeid. Wel vonden ze het wat raar dat de auto alweer de wereld rond was gegaan met dit lager wat er sinds augustus op zat. ::)

Enige wat jammer is dat de monteur niet de moeite neemt om m'n stuur af te dekken als hij een rondje rijdt. Licht beige stuur met oliehanden is niet leuk. :-[
Sinds ik m'n dubbele pijp heb ik kijk ik erg graag naar de kont van m'n auto. :laugh: Geen spijt dus.


Omdat een blogupdate zonder foto's niks waard is.... :eusa_angel:


Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Mooi aanzicht zo.

Wil je de eindstukken niet ooit eens wat groter hebben? Ik heb wel NN'en gezien (geen XC) met dubbel rond en dat vond ik echt serieus gaaf.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 29-03-2016 21:18:57
Mooi aanzicht zo.

Wil je de eindstukken niet ooit eens wat groter hebben? Ik heb wel NN'en gezien (geen XC) met dubbel rond en dat vond ik echt serieus gaaf.

Klopt heb ik ook gezien, maar om nu al in deze toch wel serieus dure pijpen te gaan zagen.... :eusa_hand:
Eindstukken zitten gelast...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

 Daarom zeg ik ook: ooit...  8)

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-03-2016 21:13:49
Enige wat jammer is dat de monteur niet de moeite neemt om m'n stuur af te dekken als hij een rondje rijdt. Licht beige stuur met oliehanden is niet leuk. :-[

Ik had helaas dezelfde ervaring. In het deurpaneel ook een paar mooie zwarte tengels.

Citaat van: KIM op 29-03-2016 21:18:57
Wil je de eindstukken niet ooit eens wat groter hebben? Ik heb wel NN'en gezien (geen XC) met dubbel rond en dat vond ik echt serieus gaaf.

Je bedoelt de R-design stukken denk ik?


triton

Kan nog forser toch?
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 29-03-2016 21:23:57
Kan nog forser toch?

Kan zeker, maar ik ben toch meer van het subtiele. Dat weten jullie toch? :eusa_whistle: ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis


Ewout Schalkwijk

Hier is ook de vorm van de diffuser op aangepast. Bij die Heico zijn de uitsparingen ook rond. Bij mij ovaal.
Staat verder best geyl. :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

De belichting tussen die twee foto's maakt veel verschil. De onderste lijkt veel stoerder, zelfs al mist die de spoiler. :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

innocenti

Gaaf die Heico uitvoering. Ik zeg zaag in die pijpjes  ;D
Met foto's uiteraard voor in je blog.

Sbv

Lekker zo laten die pijpjes

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis

Citaat van: innocenti op 29-03-2016 21:33:19
Gaaf die Heico uitvoering. Ik zeg zaag in die pijpjes  ;D
Met foto's uiteraard voor in je blog.

Mee eens ;D

Dan weet ik alvast hoe het staat op een XC  :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: Sbv op 29-03-2016 21:42:40
Lekker zo laten die pijpjes

Ik ben het met Sander eens  :)