Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Marc O.

Ik durf er eigenlijk niet mee te gaan proefriijden. Ben bang dat ik dan meteen 'verkocht' ben ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Durf er rustig mee te gaan rijden, ken hem toch niet betalen ;D

maruska

sja, marc woont naast de tesla superchargers ongeveer.. hier in de buurt staat niets, dus niet praktisch ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

mehn

Citaat van: Marc O. op 25-02-2017 23:28:22
Ik durf er eigenlijk niet mee te gaan proefriijden. Ben bang dat ik dan meteen 'verkocht' ben ;D

Ik heb er ooit mee gereden, een hele ervaring  :laugh:. Als ik het geld ervoor zou hebben had ik er ook 1 (al een jaar of 3 ;D)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ewout Schalkwijk

Toch heb ik wel een keer zin om een ritje met Sneeuwwitje naar Nederland te maken. Helaas 'moet' ik in april met de NN vanwege distributiewissel.

#RoadtripmetMarijezonderkinderen


Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

widebody

Kan je zo'n Tesla eigenlijk ook tunen? ;D

Ewout Schalkwijk

Volgens mij niet. :eusa_think:

Dit is de tamste uitvoering met maar 374PK op de achterwielen. Ik voel me nog steeds geen stakker. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

widebody

#6772
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-02-2017 17:19:21
Volgens mij niet. :eusa_think:

Dit is de tamste uitvoering met maar 374PK op de achterwielen. Ik voel me nog steeds geen stakker. ;D

Tja, het blijft behelpen :P.

Is een mooie score, 374paardjes op de as. Zal tegen de 410krukaspk's zijn, gok ik. Vandaar dat het zulke kanonnen zijn :o!
Was ook meer als geintje bedoelt, E-Wout ;D. In reactie op andere topic's :angel:

Ewout Schalkwijk

Ok, ik lees het wel allemaal maar hou me verre van commentaar. Ik weet daar gewoon niets vanaf een heb een groot vertrouwen in Yits. De rest ken ik al helemaal niet.

Toch wel handig dat mijn auto dat allemaal niet heeft. :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Walter

Citaat van: widebody op 26-02-2017 17:15:18
Kan je zo'n Tesla eigenlijk ook tunen? ;D
kwestie van hoogspanning 'tanken'

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT


Ewout Schalkwijk

#6776
Sneeuwwitje is weer terug van de garantie servicebeurt en heeft weer allemaal nieuwe onderdelen. Ikke is weer blij ;D

Ondertussen heb ik ook weer wat kleine zaken aangepakt en ook een grote (lees: dure)

De grootste ergernis was toch wel dat een 2012/13/14 Tesla geen behoorlijke middenconsole heeft. Een grote open ruimte waar normaal de schakelcoulisse zit en 'thats it'. ik vond dat toch wat te beperkt, en uiteindelijk Tesla zelf ook. er is een niet genoemde upgrade beschikbaar in de vorm van een nieuwe mioddenconsole met meerdere ruimtes en bekerhouder voor de achter passagiers. Het kost dan wel 13,500 kr, maar dan heb je ook wat. :eusa_shifty:







Bekerhouders voor de achterpassagiers. :angel:





Nieuwe, roestvrije :P, boutjes


Nieuwe koplamp


Nieuwe handgreep en LED verlichting



Ook de hoedenplank heeft een leuke, niet dure, patch gekregen. Als de achterklep omhoog gaat is het handig als de hoedenplank meegaat. :D Gefixed. ;D






Een heel simpel setje maakt het leven alweer zoooo veel makkelijker. ;D




Aangezien ik midden in m'n mid-life crisis zit en geen andere vrouwen neuk, vind ik dat ik de Tesla wel wat mag opleuken. De wintervelgen zijn 19" en her en der een beetje beschadigd. Die laat ik voorlopig zo. de zomervelgen daarentegen zijn 21" en van het type 'Turbine'. Naar mijn idee de mooiste velgen van Tesla. Helaas zijn deze ook besmet met de alom beruchte stoeprand schade, maar dit keer laat ik het er niet bij zitten. Ik heb sinds 2000 geen auto meer gehad zonder velgen met meer of minder schade (daarvoor kocht ik m'n auto's nieuw :eusa_whistle:), dat ik nu heb besloten er iets aan te laten doen.

Ik ga nu voor nieuwe (lees: geheel herstelde) 21" Turbine velgen in zwart. Het enige wat ik nog niet zeker weet is of het matzwart of glanzend zwart moet worden. Ideeën mogen hier geventileerd worden.

Het lijkt mij ontzettend geil met zwarte velgen onder een Parelmoer witte auto. Ik heb ze besteld voor 5 mei. :eusa_dance: dan heb ik nog twee maanden om te sparen en tegen die tijd is het wel tijd voor zomerbanden. :D

Dit zijn de Turbine velgen in zilver en met schade. :-[



Sbv had een leuke tip die ik serieus overweeg. De velgranden met van die 'Alloygator' randen en groene remklauwen. Lijkt mij erg cool, maar Marije vond het idee niks. Ideeën?



Hier nog een laatste interieurplaatje. Dat matje op de dash is alweer weg. niet meer nodig. ;D




Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

V70geRwin

Geen zwart maar antraciet en dan rode klauwen.

Die turbo velgen zijn prachtig en wat handig die nieuwe middenconsole 👍

StefanCJ

Ziet er weer netjes uit. Ben wel benieuwd naar je velgen straks. Heb je ook een foto van de 'oude' middenconsole?

Marc O.

Netjes hoor! Heb je ook foto's van hoe het er voorheen uitzag, dus met oude middenconsole? Kon er zo snel geen foto's van vinden.

Edit: Stefan was me voor  ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...