Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Ik vind dat je die velgen gewoon moet laten voor wat ze zijn, maar dat je een leuk nummerbord moet kopen. Of kan dat niet in Noorwegen zoals in Zweden?
Wat zou je zeggen van "frikandel" of "oranje"? Een die ik zelf ook erg leuk vind is een combo can ii111iii11 oid.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Walter

#6797
Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2017 10:32:11
Ik vind dat je die velgen gewoon moet laten voor wat ze zijn, maar dat je een leuk nummerbord moet kopen. Of kan dat niet in Noorwegen zoals in Zweden?
Wat zou je zeggen van "frikandel" of "oranje"? Een die ik zelf ook erg leuk vind is een combo can ii111iii11 oid.

doe dan iii iii en monteer de plaat onderste boven

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2017 10:32:11
Wat zou je zeggen van "frikandel" of "oranje"? Een die ik zelf ook erg leuk vind is een combo can ii111iii11 oid.

Dan nog liever roze remklauwen :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-03-2017 15:06:43
Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2017 10:32:11
Wat zou je zeggen van "frikandel" of "oranje"? Een die ik zelf ook erg leuk vind is een combo can ii111iii11 oid.

Dan nog liever roze remklauwen :P

Heb ik al eerder geschreven geloof ik, maar hier in de buurt rijd een BMW rond med iiiviii op zo'n klein amerikaans nummerbordje. Ziet er net uit als een streepjescode. Echt fantastisch wat mij betreft!
Een paar andere leuke die ik vaker tegenkom zijn "BADGER" ("oud vrouwtje" met overeenkomstig kapsel), "3141592" (wiskunde leraar?), "Panter" på een Roze Chrysler PT Cruizer, etc. (bedrijfsreclame)

Marc O.

Knalrode remklauwen is het mooist, denk ik. Of oranje  :P
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 06-03-2017 19:04:02
Knalrode remklauwen is het mooist, denk ik. Of oranje  :P

Ik zeg wit. :laugh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Je hele auto is al wit. Met dan ook nog eens zwarte velgen mag er wel wat echte kleur in zitten. Daarom rood. Of oranje, omdat je trotse Ollander bent ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

vincen tdi

Citaat van: Marc O. op 06-03-2017 19:11:05
Je hele auto is al wit. Met dan ook nog eens zwarte velgen mag er wel wat echte kleur in zitten. Daarom rood. Of oranje, omdat je trotse Ollander bent ;)
als er kleur in moet dan kan Ewout wel een sjaaltje om doen  :eusa_angel:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

peteRRR

Velgen en/en of/of remklauwen laten anodiseren is ook gaaf en anders dan menig geen,..vindt het zelf erg sportief overkomen.

Even als voorbeeld,...maar waarschijnlijk zijn er wel meer kleuren beschikbaar.



Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

#6805
Ik zou die hele Tesla weg doen. Lekker ruilen voor een mooie V70 T5 van 2005  :eusa_whistle:

vincen tdi

een zwarte zeker en dan evt met matwitte velgen  ;D
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 06-03-2017 20:05:22
Ik zou die hele Tesla weg doen. Lekker ruilen met een mooie V70 T5 van 2005  :eusa_whistle:

Laat me raden. Jij weet er wel eentje te staan? :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Met gloednieuwe accu zelfs  ;D

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-03-2017 20:07:02
Citaat van: elianmars op 06-03-2017 20:05:22
Ik zou die hele Tesla weg doen. Lekker ruilen voor een mooie V70 T5 van 2005  :eusa_whistle:

Laat me raden. Jij weet er wel eentje te staan? :eusa_whistle:

Heel toevallig wel, ja :D