Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

peteRRR

En dit dan  ;D





Wel gaaf dit.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ewout Schalkwijk

Volgens mij zijn dat 22" velgen. Dan blijft er echt geen rubber meer over. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx


maruska

heel vet ! zeker in die kleur die meegaat met de auto...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

met het Noorse wegdek lijkt me het niet erg handig

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 11-03-2017 17:55:10
met het Noorse wegdek lijkt me het niet erg handig

Het wordt al spannend met 21". Ik vond 18" op de NN al veel in het begin.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

ah joh, zijn toch alleen maar snelweg kilometers voor ewout ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Besluit is genomen, de N XC70 blijft :D


Ik heb er een maand over nagedacht, maar nu weet ik het zeker; de N XC70 blijft!
Claire wordt 3 april 16 jaar en kan dan beginnen met proefrijden. Aangezien Marije en ik allebei erg afhankelijk zijn van onze auto is het niet handig dat Claire daarin gaat leren auto rijden. De Tesla is sowieso al verboden terrein voor haar vanwege de verzekering. ::)

Natuurlijk is het geheel 'over de top' om een pubergrietje een XC70 te geven, maar er zitten vele voordelen aan. Allereerst heb ik die auto ook alweer bijna zes jaar en ik ken de auto van voor tot achter door en door. De motor is in 2014 vervangen en zo ook het gehele onderstel. De auto is in een meer dan uitstekende staat van onderhoud, en bij verkoop zou ik dat er niet voor terugkrijgen. Er staat tenslotte toch 460k op de klok.

En wat is er nou mooier dan mijn eigen dochter 'veilig' op pad te sturen met een beetje flinke auto. :eusa_angel:




Anyhow, ik probeer het Volvo virus in leven te houden, maar stiekum rijdt de Tesla lekkerder :eusa_angel: :eusa_whistle:
Ik heb nu al ruim vijf weken niet meer in een van de Volvo's gereden en ik probeer dat vol te houden totdat ik in april naar Nederland ga met de NN.


Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

vanaf 16 proefrijden, betekent dat met een van jullie er naast ? zelfde leeftijd voor rijbewijs halen, of mogen ze al eerder ?
kan ze mooi klasgenootjes oppikken voor wat "brommers kieken werk" ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Idd, met ons ernaast. Maar je zit op die passagiersstoel en je hebt zeer weinig mogelijkheden om in te grijpen. Lekker dus in haar 'eigen' auto. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Ze heeft toch al in die XC gereden? ;D

Mooi dat-ie blijft!

classicT5

Wow, toffe vader ben je.

Laatst Piet die zijn S90 aan zijn dochter gaf, ook leuk.

Gelukkig is mijn dochter nog lange na niet toe aan een auto, maar zou dan meer aan de 107 denken van mijn vrouw ;)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: classicT5 op 12-03-2017 21:55:31
Wow, toffe vader ben je.

Njah, tof... Ze heeft het ook wel eens moeilijk met me hoor. :P
Het is dat ik de auto al heb en vooral niet weg wil doen voor een bedrag wat ik waarschijnlijk niet genoeg vindt. Dat Claire op die manier eigenlijk boven haar stand begint, moet nog blijken of dat een voordeel is. :eusa_think: :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Verstandige keuze :)

Ik had 'm al een heel klein beetje aan zien komen ;D Is Marije het er inmiddels ook mee eens? :)