Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

leons850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-03-2017 20:30:25
Citaat van: leons850 op 21-03-2017 13:29:22
Ewout, niet om het een of ander he.
Maar je zit ons nu wel zo lekker te maken met alle mooie spulletjes in de Tesla (ga daar vooral mee door) maar volgens mij moet jij je "persoonlijke tekst" maar eens veranderen. :angel:

"Volvomania in Optima Forma" gaat niet helemaal meer op als ik zo lees dat een Tesla helemaal niet oxideert. ;)

Kon het niet laten sorry


Ah nee joh. Dit is ook maar een fase. Ik keer vanzelf weer terug bij Volvo. Vorige keer heeft dat ook een jaar of vier geduurd.
Eerst Marc O. z'n hoofd helemaal op hol brengen. :P


Hahaha mooi!
Wel leuk om te lezen hoe blij je bent.
Mag ook wel met zo'n duur speeltje.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

Zomerrubber

Ik kon niet meer wachten en was het getikkel van die stomme spijkerbanden echt h e l e m a a l beu. :eusa_wall:

19" winter


21" zomer


Wel ff op spanning brengen. (3 bar)



En toch zijn mat zwarte 21" velgen mooier. :eusa_snooty: Het worden de zelfde, maar dan zwart. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ


UserID6342

Toch vind ik deze wielen er ook super onder staan, terwijl ik altijd wel een groot voorstander ben: lichte auto, donkere wielen en andersom ;D

mehn

Ik vind ze veel te groot. Misschien dat het in een donkere kleur beter is.
Die 19" vind ik er een stuk beter uitzien ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

V70geRwin

Citaat van: mehn op 24-03-2017 08:32:33
Ik vind ze veel te groot. Misschien dat het in een donkere kleur beter is.
Die 19" vind ik er een stuk beter uitzien ;)

Agree, ik zou voor 20 gaan.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: mehn op 24-03-2017 08:32:33
Ik vind ze veel te groot. Misschien dat het in een donkere kleur beter is.
Die 19" vind ik er een stuk beter uitzien ;)


Vind ik hier nou weer niet. 21" kan prima :D (klikkerdeklik)








Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

peteRRR

Staat toch super zo,....en ze kennen ook in de https://plastidip.com/our-products/plasti-dip/

Ja hoor ook voor boys met Tesla toy,s  :eusa_whistle: ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ewout Schalkwijk

Citaat van: peteRRR op 24-03-2017 17:27:04
Staat toch super zo,....en ze kennen ook in de https://plastidip.com/our-products/plasti-dip/

Ja hoor ook voor boys met Tesla toy,s  :eusa_whistle: ;D

Groet
;D

Ik heb er over gedacht om te dippen, maar het wordt gewoon helemaal opknappen en poedercoaten o.i.d.
Een keer in m'n leven ga ik het goed doen. :eusa_angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Emiel

Met zwart valt wel de hele velg weg, terwijl het een fraai model velg is. Zou zelf antraciet doen of zo laten..maar hey...het zijn jouw wielen. ;) ;D

leons850

Citaat van: Emiel op 24-03-2017 20:17:30
Met zwart valt wel de hele velg weg, terwijl het een fraai model velg is. Zou zelf antraciet doen of zo laten..maar hey...het zijn jouw wielen. ;) ;D

Ben ik met Emiel eens, mooie velgen en antraciet is ook p*rno. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

#6896
Citaat van: Emiel op 24-03-2017 20:17:30
Met zwart valt wel de hele velg weg, terwijl het een fraai model velg is. Zou zelf antraciet doen of zo laten..maar hey...het zijn jouw wielen. ;) ;D

He, nou komt weer de twijfel. Ik lijk Elianmars wel. ;D

De bedoeling was om in de zwarte velgen van die witte Alloygators te zetten. Dan krijg je toch weer contrast. :eusa_whistle:
En op termijn de klauwen wit maken.



@Emiel, op pagina 453 staan de verschillende velgen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Claudia

Oké, we zijn er wéér uit.....niet zwart, en gewoon zo laten. :P
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Walter

Citaat van: Emiel op 24-03-2017 20:17:30
Met zwart valt wel de hele velg weg, terwijl het een fraai model velg is. Zou zelf antraciet doen of zo laten..maar hey...het zijn jouw wielen. ;) ;D
Ik wilde juist hetzelfde gaan schrijven. Matzwart of staal, wat is het verschil?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ewout Schalkwijk

Vroeger...


'Vroeger' gaf ik niet om velgen. Of ik nou op beschadigde 15" reed of beschadigde 17", het maakte me vrij weinig uit. Nu heb ik ineens heule grote putdeksels en wil ik ze graag een keer 'mooi' hebben.
Maar ik blijf hakkelen over de kleur. Ik wil iets aparts. Zwart leek me wel gaaf, maar idd, de vergelijking met stalen velgen ligt dan best dichtbij.

Wit dan? :eusa_think: Ook heul mooi. ::) Maar dan wordt remstof wel heel zichtbaar... Aaarghh, ik word gek :eusa_wall:



Misschien heeft Dirk gewoon gelijk en laat ik ze wel gewoon zilver.



Vandaag kwam de zomer ineens even op bezoek. Heerlijk. :D
Twee uur lang in de zon liggen pitten, verder niks gedaan.



Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein