Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-05-2017 14:54:27
Ik vind het vooral heel gaaf om te zien en ben vreselijk trots op haar. Ze gaat momenteel door een zware tijd met examens en een vriendje van haar die zelfmoord heeft gepleegd. Tegelijkertijd ook nog eens een voorzichtig ontluikende liefde... Dat is heel veel voor zo'n jong grietje. :eusa_clap:
Kan mij goed voorstellen dat je beretrots op haar bent ! Een zelfmoord dichtbij is echt niet niks voor een kind, en al helemaal niet op die leeftijd, houd haar aub goed in de gaten hiermee / begeleid haar goed mee want er gaat heel wat door die koppies heen dan.....

En ach, de liefde ;D Dadelijk hordes aanstaande schoonzonen aan je deur, je voelt je dadelijk nog haast schuldig als je de auto niet meegeeft aan ze ;D ;D.

Ewout Schalkwijk

#6961
Terug van service. :-(


Dit is wat men in Noorwegen 'service' noemt. Allereerst ben je je auto vier werkdagen kwijt zonder enige vorm van 'update' over wel wel en wee'. Vervolgens is na een telefoontje mijnerzijds je auto ineens wel klaar en lopen thuis de tranen uit je ogen van de kwaliteit van de uitgevoerde service, en blijkbaar het totale gebrek aan na-controle.

Een raamgeleider was afgebroken en de deur moest uit elkaar. Men vindt dit blijkbaar goed genoeg. ;D













Nieuw zonnedak:


Nieuwe (generatie 2) rubberlijsten. Nu alvast ingescheurd, dan hoef je het zelf niet te doen. ::)







De aluminium bovenlijst van de 'windbarriere'. Totaal verkrast. Voorheen niet het minste krasje erop.






De geweldige pasvorm van een rubber 'seal' overdwars. Dit valt dus blijkbaar niemand op in de werkplaats. :o






Nieuwe buitenspiegels links en rechts nadat de oude volledig vastgerot zaten. Nu kan ik de spiegels niet meer programmeren zodat ze automatisch kantelen bij achteruit rijden.
Uiteraard zijn er ook dingen die wel goed gegaan zijn. Zo hebben ze de auto NIET door de krasstraat gehaald, maar gewoon gelaten zoals die was. ;D

Uiteraard is er een gepast vriendelijk mailtje naar Tesla gegaan. Ik accepteer deze auto zo niet terug. Ze lossen het maar op.


Ach, er zijn ergere dingen in de wereld, dus het komt vast wel goed.


Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Maestro12

 :o Als ze dit zo af durven te leveren met dingen die in het zicht zitten, ben ik heel benieuwd hoe de dingen er uit zien die niet in het zicht zitten  :'( :eusa_think:
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Marc O.

Damn, da's niet fraai. Is dat een vaker gehoorde klacht over betreffende vestiging of Tesla service in het algemeen in Noorwegen?
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Jeu..... werken daar blinden in de werkplaats  :o

Taranis

Dat is wel heel zuur. Was je dit bij een Volvo gebeurd dan had je 'm door de deur van de werkplaats geramd ::)

UserID6342

Oei, dit is wel heel erg... En dan met zo'n auto ?  Snap dat gekaai totaal niet, idd net alsof er een stel blinden in die werkplaats zitten.

Ewout Schalkwijk

Ik ben nu best een beetje benieuwd over hoe ze gaan reageren want ik heb best een beetje fel gereageerd in het mailtje. :eusa_shifty:

Citaat van: Marc O. op 17-05-2017 17:53:52
Damn, da's niet fraai. Is dat een vaker gehoorde klacht over betreffende vestiging of Tesla service in het algemeen in Noorwegen?

Ja, het lijkt over er meer over Drammen wordt geklaagd dan andere werkplaatsen. De eerst volgende is wel een half uur enkele reis verder dan Drammen. Op en neer twee uur rijden dus.
Tesla Drammen leest dus totaal niet wat er op hun pagina op Facebook wordt geschreven. Ze doen daar letterlijk heel laconiek over.

Citaat van: elianmars op 17-05-2017 20:08:24
Jeu..... werken daar blinden in de werkplaats  :o

Citaat van: Dirk342 op 18-05-2017 06:18:52
Oei, dit is wel heel erg... En dan met zo'n auto ?  Snap dat gekaai totaal niet, idd net alsof er een stel blinden in die werkplaats zitten.

Het zou bijna je enige conclusie zijn als je dit beunwerk ziet. :'( Helaas betekent het woord service in Noorwegen iets heel anders dan in de rest van Europa. Daar wordt je dagelijks mee geconfronteerd.
Service hier is dat er überhaupt iemand komt opdagen na een afspraak.

Zo zijn de speakers in m'n bubbelbad defekt. 205 dagen geleden gemeld, nog niemand op komen dagen... Na tien jaar raak je er een beetje aan gewend. :eusa_shifty:



Citaat van: Taranis op 17-05-2017 20:13:11
Dat is wel heel zuur. Was je dit bij een Volvo gebeurd dan had je 'm door de deur van de werkplaats geramd ::)

Ja, maar die schade moet ik dan weer zelf betalen. :-\ Ik zal het met subtiliteit moeten oplossen... De eerste handgranaat ligt al in de mailbox van Tesla.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-05-2017 07:34:25
Het zou bijna je enige conclusie zijn als je dit beunwerk ziet. :'( Helaas betekent het woord service in Noorwegen het noorden iets heel anders dan in de rest van Europa. Daar wordt je dagelijks mee geconfronteerd.
Service hier is dat er überhaupt iemand komt opdagen na een afspraak.

Af en toe heb ik het er zo mee geschoten... Maar soms is het ook wel fijn: je weet precies waar je aan toe bent (=je mag het allemaal zelf doen)

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-05-2017 07:34:25
Zo zijn de speakers in m'n bubbelbad defekt. 205 dagen geleden gemeld, nog niemand op komen dagen... Na tien jaar raak je er een beetje aan gewend. :eusa_shifty:

En ik word al vervelend als een bank oid niet binnen een paar dagen reageert :angel:

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-05-2017 07:34:25
Ja, maar die schade moet ik dan weer zelf betalen. :-\ Ik zal het met subtiliteit moeten oplossen... De eerste handgranaat ligt al in de mailbox van Tesla.

Succes he? :evil:

* Taranis gaat volgende week samen met Claudia eens achteloos vragen of dat hoort dat die deuren zo scheef hangen
:eusa_whistle:

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Echt onvoorstelbaar dit...
Hoe durf je dit als monteur af te leveren?

Bouke

Werken daar debielen of zo, mijn hemel dat ziet een blind paard nog :evil:  :evil:en benieuwd hoe ze het oplossen :eusa_think: Gelukkig geen krassen in je witte lak ,al kan je dat met typex prima oplossen :eusa_whistle: ;D

mehn

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-05-2017 15:14:47
Uiteraard zijn er ook dingen die wel goed gegaan zijn. Zo hebben ze de auto NIET door de krasstraat gehaald, maar gewoon gelaten zoals die was. ;D

Gelukkig kun je er nog om lachen :)

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-05-2017 15:14:47
Ach, er zijn ergere dingen in de wereld, dus het komt vast wel goed.

Precies.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: