Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Geen sterkok? Man, je kookt/bakt/pruttelt heerlijk!  :eusa_drool: ;D

Marc O.

Citaat van: elianmars op 25-10-2018 22:06:01
Geen sterkok? Man, je kookt/bakt/pruttelt heerlijk!  :eusa_drool: ;D

Mee eens! Ik ben er althans jaloers op :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Herkenbaar hoor Ewout... ik had alle opties al afgelopen in mijn hoofd die dat rare geluid konden veroorzaken. Toen bedacht ik me dat ik misschien de bouten toch nog ff moest controleren, hoewel dat het natuurlijk noooooooit zou kunnen zijn. Koude kermis ;).

Mooi spul hè dat KitchenAid? Mijn vrouw is de betere kokert thuis, een paar jaar terug heb ik haar zo'n keukenmachine als die erachter staat cadeau gedaan. Ik geniet er erg van ;D.

KIM

Losse wielbouten maakt volgens mij echt iedereen wel eens mee; die staat op 1 qua blunders samen met het vergeten op druk te brengen van het rempedaal.
Het gebeurt meestal als je in je proces wordt verstoord.

Dat filter is trouwens wel heel erg on-Ewout....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Claudia op 26-10-2018 22:54:40
Leuk om weer wat te lezen hier! Maareh, boemboe's kan je toch flink hamsteren als je in Nederland bent?

Ja, dat kan. Zelf maken is toch echt leuker. :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

de Boeing

Zullen we dan maar even wat "losse wielbouten" shirts laten drukken? Ondergetekende zit nl ook in deze club  :eusa_wall: en idd zoals KIM zegt gebeurd het altijd als je onderbroken wordt tijdens het sleutelen aan je eigen wagen. Gelukkig is de constructie dusdanig dat het zich eerst behoorlijk duidelijk maakt voordat dit gebeurd:

KIM

Ja! En dan de tekst erbij:

This is the T-shirt...

arjenT5R

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-10-2018 23:55:36
Ja, dat kan. Zelf maken is toch echt leuker. :D

Jaaaaa en veeeeeeel lekkerder... eten uit pakjes.... bwek :( Zellufmaken Yeah :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Weliswaar laat maar toch een van harte Ewout!
Mooie kwaliteit keukenhulp heb je gekregen.

Miyel

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-10-2018 19:10:02
Eerst dacht ik toen ik de code las dat het filter nog helemaal origineel was. Ik las week 15 in 2007. Dat zou dan niet kloppen met het nieuwe filter die dan van 2003 zou zijn. Maart 2018 kan beter kloppen, maar dan zou het andere filter van juli 2015 moeten zijn. Toen had ik de auto al twee maanden en ik heb het filter niet vervangen. :eusa_think:

Ik denk dat Volvo de filters toen in het vooruit gemaakt heeft  :eusa_think:                  ;D

Heb ik ook gehad; heel nieuw blok in gebouwd, snel wielen er onder en stukje proberen. Aan het eind van de straat denken 'wat een vreemd stuurgevoel..'  om bij het checken de wielbouten met de vingers aan te kunnen draaien..!
Met 5kmh terug gereden en natijd spierpijn in de kont van de bij elkaar geknepen billen  :eusa_silenced:
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

arjenT5R

Hahaha ik denk dat t nog een flinke stapel t-shirts gaat worden mannen :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ewout Schalkwijk

500

Vijfhonderd pagina's :o Van zeer leuke, verbroederende ervaringen tot volledige pietpraat en alles wat er tussenin ligt. Hartstikke leuk. :laugh:

Iedereen die ooit in welke vorm dan ook heeft bijgedragen aan dit blog: Bedankt! :eusa_clap: Niets is voor eeuwig maar de beschreven tijd zal ik blijven herinneren tot de dag dat meneer Alzheimer m'n harde schijf wist. Als die komt natuurlijk, want met losse wielbouten kan het zomaar zijn dat dat nooit gebeurt :P ;D

Mijn wens is dat de sfeer op ons forum weer sterk verbeterd. Mijn bijdrage daarin is om te blijven bloggen en me verder afzijdig te houden van de vervelende discussie's.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

vincen tdi

Gefeliciteerd met je 500ste  ;D

Heb je de eerste 2 regels van je blog wel eens terug gelezen  :eusa_whistle:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: vincen tdi op 27-10-2018 20:50:37
Gefeliciteerd met je 500ste  ;D

Heb je de eerste 2 regels van je blog wel eens terug gelezen  :eusa_whistle:

Ja.... ;D ;D ;D Heeft toch op een haar na zeven jaar geduurd, dat is toch heel rustig aan? :P

classicT5

Wat ik positief opvallend vind, kan me niet herinneren dat er bij jou ooit uit de hand gelopen discussies zijn in je blog. Knap 500 paginas.

Noorse invloeden? ;)