Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

Hahaha ik denk dat t nog een flinke stapel t-shirts gaat worden mannen :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ewout Schalkwijk

500


Vijfhonderd pagina's :o Van zeer leuke, verbroederende ervaringen tot volledige pietpraat en alles wat er tussenin ligt. Hartstikke leuk. :laugh:

Iedereen die ooit in welke vorm dan ook heeft bijgedragen aan dit blog: Bedankt! :eusa_clap: Niets is voor eeuwig maar de beschreven tijd zal ik blijven herinneren tot de dag dat meneer Alzheimer m'n harde schijf wist. Als die komt natuurlijk, want met losse wielbouten kan het zomaar zijn dat dat nooit gebeurt :P ;D


Mijn wens is dat de sfeer op ons forum weer sterk verbeterd. Mijn bijdrage daarin is om te blijven bloggen en me verder afzijdig te houden van de vervelende discussie's.


Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

vincen tdi

Gefeliciteerd met je 500ste  ;D

Heb je de eerste 2 regels van je blog wel eens terug gelezen  :eusa_whistle:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: vincen tdi op 27-10-2018 20:50:37
Gefeliciteerd met je 500ste  ;D

Heb je de eerste 2 regels van je blog wel eens terug gelezen  :eusa_whistle:

Ja.... ;D ;D ;D Heeft toch op een haar na zeven jaar geduurd, dat is toch heel rustig aan? :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

classicT5

Wat ik positief opvallend vind, kan me niet herinneren dat er bij jou ooit uit de hand gelopen discussies zijn in je blog. Knap 500 paginas.

Noorse invloeden? ;)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: classicT5 op 27-10-2018 20:57:06
Wat ik positief opvallend vind, kan me niet herinneren dat er bij jou ooit uit de hand gelopen discussies zijn in je blog. Knap 500 paginas.

Noorse invloeden? ;)

Helaas heb ik me een enkele keer ook schuldig gemaakt aan het meedoen aan een discussie zonder direct een doel te dienen. Het is al wel weer wat jaren geleden. Nu aan de andere kant van de 50 zie je af en toe wat eerder in dat de dingen niet altijd zwart/wit zijn. Toch ben ik behept met een behoorlijk temperament en een dosis Rotterdamse directheid. Vaak tot tien tellen dus voor mij. ;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

Hahaha ja herrie schoppen kun je ook zat goed :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jelmar

Helemaal niks mis met 'Rotterdamse directheid' , mooie omschrijving trouwens, moet ik onthouden ;D ;D
850R

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-10-2018 20:34:33
500


Vijfhonderd pagina's :o Van zeer leuke, verbroederende ervaringen tot volledige pietpraat en alles wat er tussenin ligt. Hartstikke leuk. :laugh:

Iedereen die ooit in welke vorm dan ook heeft bijgedragen aan dit blog: Bedankt! :eusa_clap: Niets is voor eeuwig maar de beschreven tijd zal ik blijven herinneren tot de dag dat meneer Alzheimer m'n harde schijf wist. Als die komt natuurlijk, want met losse wielbouten kan het zomaar zijn dat dat nooit gebeurt :P ;D


Mijn wens is dat de sfeer op ons forum weer sterk verbeterd. Mijn bijdrage daarin is om te blijven bloggen en me verder afzijdig te houden van de vervelende discussie's.


Ewout

Een goed streven Ewout!
Lekker blijven bloggen!

elmarconi

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-10-2018 20:34:33
Mijn wens is dat de sfeer op ons forum weer sterk verbeterd. Mijn bijdrage daarin is om te blijven bloggen en me verder afzijdig te houden van de vervelende discussie's.

Amen for that!

--
Autogas Inside . . .

volvobug

ik wil ook nog wat schrijven op je 500ste pagina.  :)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Chris

500 :o :o

Gefeliciteerd dan maar :)! Leuk blog om te lezen vind ik altijd. Lekker doorgaan.

Vulk

Op naar de 1000!

Sbv

Tijd voor wat actie dan en op naar de 1000. Haal eens wat vaker dingen uit elkaar. Plan midwinter meetings etc etc

Marc O.

Citaat van: Sbv op 28-10-2018 11:41:44
Plan midwinter meetings etc etc

Count me in! (zit ik nog op 500? ;D)
...The Nile isn't just a river in Africa...