Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

)()()sT


de Boeing

Lekker hoor, en laat die updates maar komen!

Chris

Leuk Ewout! Gefeliciteerd en veel plezier ermee :).

KIM

Citaat van: Marc O. op 07-12-2019 19:51:13
Ook hier weer effe: Veel plezier ermee, E-mattie  ;D

E-wout bedoel je  ;D

Van harte Ewout! Veel plezier met je nieuwe PC op wielen.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Het blijft toch knap speelgoed. Alleen het kleur is niet zo mijn ding.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Vulk op 08-12-2019 13:55:33
Het blijft toch knap speelgoed. Alleen het kleur is niet zo mijn ding.

Ik kan dat Parelmoer Wit wel waarderen. Tevens biedt ruim 60% voor grijs of zwart. Laat mij maar lekker en beetje opvallen met een andere (niet) kleur
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

NinaPaul

Zoveel "kleur" is er tegenwoordig niet meer te halen.

Laats voor iemand zijn wagenpark 3 nieuwe auto's uitgezocht uiteindelijk voor rond de 40k per stuk inscription T3 automaat XC40's besteld.
Daar valt geen "vrolijke" kleur te kiezen al zou je willen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Taranis

Heeft het 2020 model ook andere stoelen? :eusa_think:
Ik heb ook proefgereden in een 2019 model maar in mijn beleving waren die stoelen vlakker dan op deze foto:

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-12-2019 17:27:15
Een laatste foto voor nu. dat selfie niet mijn ding zijn zie je wel.


Maestro12

Citaat van: Taranis op 08-12-2019 16:48:08
maar in mijn beleving waren die stoelen vlakker dan op deze foto:


Euuhh, die welvingen, dat zijn gewoon mensen hoor die je ziet  ;D ;D ;D
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Ewout Schalkwijk

De achterbank schijnt wat hoger te zijn nu. Ik ga het dadelijk na het eten proberen op weg terug naar Noorwegen. De voorstoelen zitten voor mij gewoon goed. Veel beter dat indertijd in m'n model S.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Benieuwd hoe de zit op de achterbank dan nu is! Juist die zit was voor ons bij het 2019 model een afknapper: we rijden best vaak met 3 of 4 in de auto en ik kon achterin niet rechtop zitten zonder m'n hoofd schuin te moeten houden vanwege de dakrand.

Sbv

Citaat van: Taranis op 08-12-2019 17:56:54
Benieuwd hoe de zit op de achterbank dan nu is! Juist die zit was voor ons bij het 2019 model een afknapper: we rijden best vaak met 3 of 4 in de auto en ik kon achterin niet rechtop zitten zonder m'n hoofd schuin te moeten houden vanwege de dakrand.
Je koop een auto toch niet voor anderen ? Als het niet past dan zal een ander mogen rijden. Meeste tijd rij je er denk ik alleen in.
Wat mij bij een Model 3 wat tegenstaat is dat het een sedan is ipv een hatchback

Taranis

Dat vind ik echt zo'n kulargument. Ja dan koop ik een auto voor anderen ::)

Ewout Schalkwijk

#7634
Uiteindelijk heb de hele weg zelf gereden, maar Niek heeft de hele weg achterin gezeten en vond dat hij prima de ruimte had. Niek is nagenoeg even lang als ik. 1.86 meter. Ga het zo nog even proberen. :eusa_whistle:


Nu geprobeerd. Ik zit lekker op de achterbank. Ik kan nog net een vinger tussen m'n kale schedel en het glazen dak krijgen. Als ik zou stoppen met m'n dieet zou dat binnenkort wel weer een paar vingers zijn. ;D

Het verschil in comfort tussen mijn '13 Model S en de 2020 Model 3 is groot, heel groot. En dat bedoel ik positief.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein