F@ck f@ck f@ck

Gestart door 855-Champagne, 26-06-2004 01:01:21

Vorige topic - Volgende topic

855-Champagne

Potver staat m'n auto gewoon thuis hebben ze bij het uitrijden van een bocht een stukje bumper hoek meegenomen.
Schade valt mee de hoek geschaafd en bij de boven bumper is er een hap uit maaar ja geen briefje er bij.
Ik heb wel een idee wie het gedaan heeft, het is een soort van SRV wagen die hier een tijdje geparkeerd stond en nu weg is, maar ja wat doe je er nu aan.

mark20v

kijken of die srv wagen ook schade heeft als ie morgen weer voorbij komt rijden ;)

Volvo separates men from the boys  

s©ub@

die verkopen toch ook campina en spaanse druiven?

mooi klotuh champagne... denk je dat die kar nog terug komt bij jou in de wijk of zouden ze um opgeruimd hebben?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

Citaat van: s©ub@ op 26-06-2004 01:21:51
die verkopen toch ook campina en spaanse druiven?
;D ;D ;D

Peth©oni

Hou ook wel ff een oog in het zeil.....

Ben

Ach, is weer eens wat anders dan een deuk in je kentekenplaat van de trekhaak van een Amazon   :P

BartT5R

SRV? Stevie Ray Vaughn? Die zal het wel niet meer gedaan hebben.
Champagne, terugbijten zeg ik. Terug opzoeken die kar en hem ermee confronteren. Gewoon zeggen dat je een camera voor het huis hebt hangen die alles opneemt.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

denkweb

)()()sT

@ Boba: Ze vond het een mooie auto Boba, snap dat nou  ;D Maar ik herken die dingen, een vrijwel lege parkeerplaats en dan parkeert er zo'n Hyundai H100 pal naast je  >:( grrrrrrrrrrr....

Wel balen voor "855-Champagne." Hou m in de gaten en als we binnenkort in de krant lezen van een gemolesteerde srv-bestuurder weten we genoeg ;)

Reitse

Daarom parkeer ik als het mogelijk is "achteraf", op een plek die niet "zo dicht mogelijk" bij de ingang is, of midden in het open veld. Om de een of andere reden komen mensen dan minder snel naast je staan.

R.Bijl

Dat is zwaar balen 855champagne,sterkte in de zoektocht naar de veroorzaker ;)
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....