Roffelloos....

Gestart door Dub07, 08-11-2011 13:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Dub07

Maar wel zoekende! vandaar dat k me hier heb aangemeld. Oriënteren, aankooptips, me verlekkeren aan het aanbod etc.

Enige Volvo ervaring is een onlangs proefgereden 850 T-5 2.0i. 190K gelopen, koetswerk zag er goed uit. En toen op de brug gezet. Kort gezegd: enorm jammer dat dat hem niet is geworden. Mij its teveel olielekkage, welke niet terug te leiden was tot alleen een kapotte draagarmhoesrubberding.

Reden van groeiende liefde voor de hoekige 850/V70: design, betrouwbaarheid (alhoewel.....), veiligheid (gezin met 2 kleine kinderen). Ik ben erg benieuwd naar wat ik voor welk budget kan krijgen, maar die informatie doe ik hier vast op.

Met hartelijke groet uit Broabaant ;-)

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

welkom!

2.0 italiaantje dus.... km stand zal bij uitlezen wel niet helemaal correct zijn  :eusa_whistle:  
Maar.... er rijden ook wel eerlijke 2 liters rond.

kijk altijd of je een kenner/forumlid mee kan nemen als je serieus gaat kijken naar een auto. Onderhoud na aankoop heb je gewoon. dus reserveer daar minimaal 1000 euro voor. schokbrekers... LMM of andere sensoren wordt al snel een kostbaar iets.

dus beter ietsje meer uitgeven, of een forumauto met bekende history aanschaffen kan geen kwaad!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

benvolvo20

was dat toevallig een zilvere, met bumpers meegespoten? in apeldoorn of amersfoort? weet niet meer zeker de plaats.

dat was mijn oude volvo, niet aan beginnen, niet orginele km stand, die is 280.000.

succes met zoeken!!!

Dub07

Kijk, een warm welkom. Ik zeg: dank u!

Ben zeker al bekend met de aanbod sectie, jack v. Toch bedankt.

@Cas: Kan ook haast niet anders. Maar dat geluid he....zalig.... Auto's zijn emotie, tot op bepaalde hoogte. Rica tuning gehad zie ik, in Waalwijk geweest?

@Benvolvo: nope, een zwarte. Meer in het zuiden van het land zeg maar.

Boeijke

Weet niet wat je budget is en waar in brabant je precies woont.
Maar weet mischien nog wel een DOP T-5r te staan die wel wat aandacht nodig heeft maar die technisch wel goed.
Hij had em toen te koop staan. Kan als je wilt eens informeren.

Willem

Dub07

@Boeijke: Waalwijk. Wat voor aandacht bedoel je? De aandacht die ik mijn vriendin geef (liefde, geld en veel vrije tijd), of de aandacht die ik onze kinderen geef (nog meer liefde, nog meer tijd en nog meer geld)?

:-)

verron

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Boeijke

Citaat van: Dub07 op 08-11-2011 14:45:09
@Boeijke: Waalwijk. Wat voor aandacht bedoel je? De aandacht die ik mijn vriendin geef (liefde, geld en veel vrije tijd), of de aandacht die ik onze kinderen geef (nog meer liefde, nog meer tijd en nog meer geld)?

:-)

Ehhhh...ik kies voor de vriendin.
Ding is aan de buitenkant niet meer de mooiste.
Velgen moeten gespoten worden, en bumpers niet echt netjes meer. Geen schade overigens!
En zo wat van die dingetjes. Alarm werkt niet, dus ook de centrale vergrendeling niet.
Motorisch een super auto.
Zal wel eens vragen of ie nog kwijt wil en zo ja, wat ie ervoor moet hebben.
Is niet te ver bij je vandaan (Oss)

cas

Citaat van: Dub07 op 08-11-2011 14:31:13
Kijk, een warm welkom. Ik zeg: dank u!

Ben zeker al bekend met de aanbod sectie, jack v. Toch bedankt.

@Cas: Kan ook haast niet anders. Maar dat geluid he....zalig.... Auto's zijn emotie, tot op bepaalde hoogte. Rica tuning gehad zie ik, in Waalwijk geweest?

@Benvolvo: nope, een zwarte. Meer in het zuiden van het land zeg maar.

nee, hier bij vader en zoon in wateringen, is lekker om de hoek  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....