Blogje over 854 2.5 10V Automaat

Gestart door grijzev70tdi, 08-11-2011 21:01:17

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Dat is een hele mooie upgrade!

Taranis

Dat ziet er een stuk beter uit zo! :eusa_clap:

grijzev70tdi

Vond ik ook. Nu ik weet dat hij er staat zullen er nog wel meer dingen afgehaald worden. Of maar een sloper erbij kopen?  :eusa_think:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Dat is nou juist het probleem  >:( heb er al een op het oog, een sloper

grijzev70tdi

Net de 850 voor een weekend geruilt met een Lancia Lybra SW. Ook met 5 cilinder  ;D Loopt toch wel wat sneller dan de 850  :eusa_whistle:

KIM

grijzev70tdi

Klopt. Wel 155 pk geloof ik.

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

En een hoog olie verbruik  :eusa_think:
Net 2,5 liter bijgevult. Word tijd dat ie lange afstanden gaat rijden :D

grijzev70tdi

Morgen gaat de NPB even aar de garage. Hoorde vanmiddag toen ik met iemand aan het proefrijden was een paar keer harde klionk bij naar links sturen. Niet bij voledige stuuruitslag. Heb er zelf geen tijd meer voor, dus mag Henk het even doen. Moeders moet er mee naar Duitsland donderdag.

BBS

Citaat van: grijzev70tdi op 17-12-2011 17:06:04
Vanmorgen even naar Exel geweest voor een inlaatslang. Daar een beetje rond gelopen op de sloop voor leuke dingen. Had er nog een DOP 854 staan automaat. Was voor de verkoop dus mocht er niks uithalen.

Dus beetje verder gelopen en gezocht naar een slang. Zag ik een Alter 1 staan in de zelfde kleur (417-11) met een mooie alter 2 spoilert. Na een beetje onderhandelen met me vader (vond het niet nodig...) mocht het toch. Hebben hem voor 35 euro mee genomen :D

Dus vanmiddag er even op gezet

http://i1107.photobucket.com/albums/h394/Jasper_Greutink/17122011761.jpg
http://i1107.photobucket.com/albums/h394/Jasper_Greutink/17122011762.jpg
http://i1107.photobucket.com/albums/h394/Jasper_Greutink/17122011765.jpg

Ben er weer blij mee.

Even originele beugels regelen, heb nu zelf wat gefabriekt ;D

Het staat hem goed, een mooie spoiler met remlicht.... :eusa_clap: :eusa_clap:
Nu nog efkes een keer een spons met water en zeep eroverheen en een forumplakker erop. ;) Dan is 'ie helemaal compleet ;D
Volvoloos....

grijzev70tdi

een paar uur voor de foto was hij schoon. Alleen bij het hockeyveld was het een grote modderbende. Forumstikker na de vakantie ff bestellen.

En over de kloink. Rechter schokbreker zat los boven in. Hoe dat kan weet ik niet, niet aan gezeten. Is weer vast gezet en is nu weg. Er zat ook heel klein beetje speling op het stuurhuis.

Zo wij gaan weer verder. Bedankt Mac voor internet

Ewout Schalkwijk

Goed aangekomen op je vakantieadres? Kom je hier ook nog ff langs?? :eusa_whistle:
Hier is ondertussen ook alle sneeuw weg.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

We zijn om 21.00 uur aangekomen in het huis. Goede reis gehad, alleen de N weigerede een keer te starten.. :-\ Met de andere sleutel kwam hij weer tot leven  :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-12-2011 20:25:52
Goed aangekomen op je vakantieadres? Kom je hier ook nog ff langs?? :eusa_whistle:
Hier is ondertussen ook alle sneeuw weg.

Ewøut

Hmm langs komen, zal het hier in de groep gooien  ;) PB´en nog wel even  ;)

JvW

Leuke auto. De kleur 417-11 is toch NBP (Nautic Blue Pearl) ipv NPB?  :eusa_eh: