Blogje over 854 2.5 10V Automaat

Gestart door grijzev70tdi, 08-11-2011 21:01:17

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

OBDII dus morgen uitlezen (als het lukt)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

de jouwe kan je toch nog op de simpele manier uitlezen?

grijzev70tdi

Nope, MY 96. Dus OBD II. Hoop dat ik er in kan komen morgen avond. Misschien via EOBD

grijzev70tdi

Hij is uit :D

Heb vanavond even het luchtfileter weg gehaald en alle stekkers losgehaald en weer opnieuw vast gezet. Daarna was hij uit.
Bakolie ook nog ff gepeild. Was mooi aan pijl. Na een retourtje zutphen is hij nog steeds uit.

antraciet

grijzev70tdi

Denk dat ik met ons systeem er niet ver in kom. Kom volgende week toch nog wel bij de dealer, voor een gesprek. Vraag dan wel of ze hem uit kunnen lezen

antraciet

obd II kunnen jullie toch wel?

grijzev70tdi

Via algemene EOBD wel. Maar alleen het motormangement.
Volvo kunnen wij haast niks mee. Is erg vervelend. Vanaf de N kunnen we al meer. Maar 850/X70 bijna niks

antraciet

grijzev70tdi

Als de auto bij huis was geweest had ik het wel kunnen proberen. Maar moeders had hem mee naar zutphen (dat ze de D5 dan niet mee neemt snap ik ook niet, was veel zuiniger en goedkoper in gebruik volgens haar :eusa_whistle: )

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 17-11-2011 22:32:31
Via algemene EOBD wel. Maar alleen het motormangement.
Volvo kunnen wij haast niks mee. Is erg vervelend. Vanaf de N kunnen we al meer. Maar 850/X70 bijna niks
VOLFCR misschien, tis niet veel, maar wel iets

grijzev70tdi

Kreeg al PB vaan BBS die het wel wou proberen als hij in de buurt was. Maar zouden er storingen in kunne staan wat met de automaat te maken heeft?

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 18-11-2011 23:12:00
Kreeg al PB vaan BBS die het wel wou proberen als hij in de buurt was. Maar zouden er storingen in kunne staan wat met de automaat te maken heeft?
Yep, zou moeten werken. Brickdiag kan ook wel eea, meer dan VolFCR.
De laatste heb ik, de eerst niet

grijzev70tdi

Oke, dus BBS zou er redelijk ver in moeten kunne komen?

grijzev70tdi

Hij moet toch echt even uitgelezen worden. Hij knippert namelijk weer. Je kan er eigelijk niet meer fatsoenlijk mee rijden. Trekt de spreekwoordelijke worst niet van tafel. Gister al met onze apparatuur geprobeert, maar kon er niks mee.
Wie o wie kan hem uitlezen binne niet al te lange tijd?