De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Citaat van: pauline31057 op 02-01-2012 14:51:43
Vandaag koplamp bestuurderszijde en knipperlicht de lampjes vervangen want die waren stuk .
Makkelijk zo'n lampje op het dash dat er een lamp stuk is :-) Anders had ik vanavond er pas achter gekomen dat er een lamp syuk is en dan sta je zo te klooien in het donker

VDO radio doet het niet met de gekochte stekkers , alleen geluid op de voorste speakers in het dashboard dus daar moet nog aan geknutseld worden. ff mn kind lief aankijken .

Je moet de kleine vierkanten stekker van de versterker los koppelen en die in de radio doen dan doen alle speakers het, maar dan doet je versterker het alleen niet meer maar dat is niet anders ;)

pauline31057

Heb geen kleine vierkante stekker alleen een rare ronde stekker , die past niet in de vdo , daar zit geen aansluiting voor
Het enige wat ik aan stekkers kan steken is de bruine en de zwarte en de antenne.

Zal morgen wel eens verder kijken , moet nu gaan werken . En als het niks wordt koop ik een fm transmitter en hou ik de orginele radio want het geluid is wel erg mooi .

V70geRwin

Citaat van: pauline31057 op 02-01-2012 15:30:04
Heb geen kleine vierkante stekker alleen een rare ronde stekker , die past niet in de vdo , daar zit geen aansluiting voor
Het enige wat ik aan stekkers kan steken is de bruine en de zwarte en de antenne.

Die ronde stekker die je hebt gaat naar een losse versterker die naar achteren onder je dashboard zit. Volg de draad gewoon. In die versterker zit nog een vierkante stekker. Die haal je los en stop je ook nog in de verloop stekker tussen je nieuwe radio en de autokabels.

pauline31057

Heb de radio vanavond er nog ffies uitgehaald en met een zaklamp gekeken en kom in de verte onder mn dashboard nog 2 stekkers tegen die in de stekker naar de radio passen , dus morgenochtend nog eens proberen . duimen he  :eusa_angel:

Ben helemaal vergeten jullie allemaal de beste wensen toe te wensen en hopen dat het voor iedereen een heel fijn jaar gaat worden , met heel veel roffelplezier

dus bij deze

pauline31057

Hij doet het , minder geluid en ..... aan de zijkant zitten de stripjes in de weg dus nu past hij niet , was ik al bang voor .

Ga eens diep nadenken :eusa_think: wat ik nu wil , want het geluid van de originele radio is vele malen mooier en.... als ik de strips verwijder dan kan de originele radio er niet meer in of ik moet 1 stripje zo netjes weghalen dat die later teruggeplakt kan worden als ik de auto ooit verkoop pff moet er niet aan denken deze auto weg lijkt wel een huisdier  :)

Het hele bakje waar de radio in moet kan er vlgs mij zonder slopen niet uit .
Dit gaat niet meevallen voor een weegschaal
Kga eerst maar eens even naar de gasboer , tanken ........................wordt vervolgd

daytonawim

Ik had er gewoon een nokia bluetooth kitje inzitten, werkt prima kost rond de 25 euro op MP.

pauline31057

hij zit erin .... hij zit erin.... hij zit erin  :eusa_dance:

GeertG

Citaat van: pauline31057 op 03-01-2012 13:35:36

Euh............... :o

;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

maruska

we hebben het over de auto Geert
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

pauline31057

Citaat van: GeertG op 03-01-2012 13:52:15
Citaat van: pauline31057 op 03-01-2012 13:35:36

Euh............... :o

;D
De radio zit in de auto en hij doet het , sd kaart , tuner,  cd en telefoon Ben heleaal blij .
Sorry mannen voor de verwarring maar het gaat echt over de radio :-)

pauline31057

In de namiddag eventjes eruit om de hond uit te laten en een frisse neus te halen, meteen maar een paar plaatjes geschoten met mn mobieltje bij ondergaande zon

arjen850

pauline31057

Maasvlakte bij Rotterdam.
Weet niet of je naar de meeting in Zwijndrecht komt in mei dan zit je er ong 30 a 40 km vandaan , aar zit je niet ver van de biesbos vandaan ook een leuke lokatie om foto's van je auto te maken .
Maar die hele maasvlakte viel mij vies tegen hoor je kan amper bij de zee komen ( aan de wegen bezig )  dus maar bij een meertje gestopt

Martijn_B

Jup, aanleg van maasvlakte II hè :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

UserID6342

Leuke foto's Pauline, en ach de Maasvlakte is altijd al een zooitje geweest ;D