De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Dat tandwieltje zet Sander er zo in meissie en anders doen we het hier wel, is allemaal geen enkel probleem ;D Je kunt die tandwieltjes overigens al vanaf 15 euro krijgen, dus betaal er niet teveel voor.

pauline31057

Ha ha hoi Dirk ,

Denk dat ik weer eens een dagje jouw kant uit moet met broodjes en zo , moet best nog wel e.e.a gedaan worden.
Misschien neem ik Sander wel mee .
Bewaar je je een trekhaak als je die tegenkomt ?

UserID6342

Als ik er eentje tegenkom wel meissie.  En altijd welkom natuurlijk ;D

markey

Ik zag je vandaag rijden in Klundert, ik reed in een Welzorg bus.knipperde nog met mijn lichten.
Je auto rookte wel veel bij het wegrijden..

francois

Je auto rookte wel veel bij het wegrijden

laat dirk even naar de turbo kijken

grfr

pauline31057

Volgene keer moet je de bus een dansje laten doen want heb je niet gezien hoor Markey :-)
En het klopt wel dat ik een keer veel rook had bij het wegrijden  zou die dag wel eens geweest kunnen zijn
Ja kan geen kwaad als Dirk naar de Turbo kijkt,maar die is zo goed als nieuw dus hoop geen rare dingen

arjen850

Citaat van: pauline31057 op 19-04-2012 23:04:37
Volgene keer moet je de bus een dansje laten doen want heb je niet gezien hoor Markey :-)
En het klopt wel dat ik een keer veel rook had bij het wegrijden  zou die dag wel eens geweest kunnen zijn
Ja kan geen kwaad als Dirk naar de Turbo kijkt,maar die is zo goed als nieuw dus hoop geen rare dingen

Kunnen ook de klepsteel rubbers zijn, heb je olie verbruik pauline?

UserID6342

Trekhaak hebben we gevonden voor je meissie  :eusa_dance: :eusa_dance:.  Komt zoals gewoonlijk weer goed.  En zoals Arjen al zei kunnen het idd ook nog je klepsteelrubbers zijn.  Is allemaal niet zo schokkend, maar laten we eerst maar even kijken wat het nu precies is.

pauline31057

Nee hij verbruikt geen druppel olie en ook geen koelvloeistof.
En heb nog eens na zitten denken , want framcois zag me wegrijden en vlgs mij was dat in Klundert kwam uit de slaapdienst dus de auto was koud .
Als ie warm is rookt ie niet . ik wel trowuens :-)

pauline31057

Citaat van: Dirk342 op 20-04-2012 07:44:41
Trekhaak hebben we gevonden voor je meissie  :eusa_dance: :eusa_dance:.  Komt zoals gewoonlijk weer goed.  En zoals Arjen al zei kunnen het idd ook nog je klepsteelrubbers zijn.  Is allemaal niet zo schokkend, maar laten we eerst maar even kijken wat het nu precies is.

Joepie de poepie , eind mei jouw kant op dan heb ik een week vakantie dus kan ik een dagje jouw kant op.

markey

Citaat van: pauline31057 op 19-04-2012 23:04:37

[ doe ik...

pauline31057

Al een tijdje niets meer geschreven hier want er waren geen gekke dingen aan mn Italion Stallion, tot gister toen begaf mn gaspomp het , zat erin , Dirk had me tijdens de kestboom meeting al gewaarschuwd, dat ding maakt te veel herrie en gaat binnenkort kapot . Hij heeft het deze keer niet over koken gehad  :eusa_wall:
En ja hoor hij heeft weer eens gelijk :-)
Na onregelmatig gebrom en een hoop gestotter, is ie overleden .
Dat werd googlen en stuitte op een revisie bedrijf in Zwolle die hem voor de deur notabene komt verwisselen , nog maar eens op het forum neuzen en ja hoor , er zit er ook eentje in Brabant .
Afspraak gemaakt en donderdag rij ik weer op gas !
Ga naar Liempde , Er werd op het forum vol lof over hem geschreven , gebeld en het klonk allemaal goed .
Neem mn fototoestel mee

Vrijdag gaan mn zoon en ik naar Dirk want er gaat gesleuteld worden , voorpoot rubbers , tandwieltje km teller en zo worden vervangen , en de trekhaak gaat eronder , ja is jammer van de auto ik weet het , maar heb em echt nodig , niet alles gaat in een estate  en ik wil deze auto netjes houden.

Tijdens de Zuidholland meeting aangestoken door het geglim van diverse auto's dus een klei setje , polijst en wax gekocht .
Nu nog en berg zin en mooi weer , volgende week nieuwe zomerbandjes en ben weer netjes .
Dat was het weer voor eventjes , hou jullie op de hoogte

Henk855

Citaat van: pauline31057 op 18-05-2012 13:02:44

Tijdens de Zuidholland meeting aangestoken door het geglim van diverse auto's dus een klei setje , polijst en wax gekocht .

Kleien deden we vroeger toch op de kleuterschool ;D

Een ding is zeker je krijgt er spierballen van en je auto knapt er enorm van op, is sporten en cleanen in een. Nu nog een mooie R bumper, een set mooie achterlichten en een achter spoiler en je wagen is af. Leuk je ontmoet te hebben op de ZH meeting.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

elianmars

Je had het er hij de meeting al over, dat de pomp niet lekker meer was.

Leuk om je een keer gezien te hebben, Pauline  :)

UserID6342

Citaat van: sjors855 op 18-05-2012 17:27:52

Kleien deden we vroeger toch op de kleuterschool ;D

Ik doe het nog iedere dag ;D ;D.  Gaat goedkomen Pauline, maken we vrijdag allemaal wel in orde.  Jij op de stoel buiten erbij (mag lijen dat het regent :evil: ;D) met een bakkie koffie en een shaggie en dan maken Sander en ik 'm wel voor elkaar weer.