De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ach, wat kan er nou gebeuren?  :eusa_think:

Bovendien is er al eens een wagen van Pauline afgefikt, dus dat zal haar nu toch wel bespaard blijven?  :eusa_pray:

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 25-05-2012 13:39:42
Ach, wat kan er nou gebeuren?  :eusa_think:

Bovendien is er al eens een wagen van Pauline afgefikt, dus dat zal haar nu toch wel bespaard blijven?  :eusa_pray:

:eusa_shhh:

pauline31057

He jongens toe nou , ik ben gister vol vertrouwen naar Liempde gereden en mn pomp laten vervangen , door de uitleg die ik kreeg had ik er een goed gevoel over , het gevoel van hij weet wat ie doet . En die klodder kit tja.... ik kwam om alleen de pomp te vervangen .
Terwijl ik in veel garages geen vertrouwen heb , ze kunnen me met logo en al heel veel wijs maken , wat ook gebeurd is in het verleden volgens mij werken de beste sleutelaars niet in een garage .
En die afgefikte auto tja ..............hoop het niet meer mee te maken , was ook geen lpi

Ben nu bij Dirk , die is met Sander de trekhaak aan het monteren foto's volgen.
pffff het is warm hier

razorx

Die 262 Bertone's zijn in mijn ogen de mooiste Volvo's.
Alleen dat roestprobleem...

UserID6342

Het werk wat die beste man in Liempde heeft gedaan met de injectors was ook bijzaak en service.  Heeft niets met het vervangen van de LPipomp te maken.  Wat ik kon zien vandaag, ook na verwijdering van de afdekplaat, zag het er allemaal keurig uit en was echt geen geknoei te noemen.  Bovendien, de jongens van Mesman komen bij hem om te leren hoe ze een pomp moeten reviseren.  Wat denk je als je bij Mesman (want die naam is heilig hier schijnt) een gereviseerde Lpipomp koopt,  je krijgt een op de precies dezelfde gereviseerde manier een pomp in je klauwen geduwd, tegen een beduidend hoger tarief.

Zover het gasgebeuren.  

Vandaag veerpootlagers en -rubbers vervangen en een trekhaakje eronder geploft.  Was gezellig en leuk om zo samen met Sander te sleutelen.  Pauline heeft prima voor de inwendige mens gezorgd en was gewoon gezellig.  Ze heeft lekker op een tuinstoeltje in de zon gezeten en is lekker bruin geworden  ;D ;D

elianmars

Voor zover ik het begrijp van verhalen op het forum, is de naam Mesman inmiddels niet heilig meer.....

Enne..... Pauline is lekker bruin geworden ???  :eusa_think:  ;D ;D

UserID6342

Citaat van: elianmars op 25-05-2012 20:22:26
Enne..... Pauline is lekker bruin geworden ???  :eusa_think:  ;D ;D
Ja goed he, de zon scheen hier vanmiddag zo hard ;D ;D

henry classic v70

Voor zover ik het begrijp van verhalen op het forum, is de naam Mesman inmiddels niet heilig meer.....

Klopt helemaal Marcel, als je ziet hoe de LPI bij Arjen is ingebouwd door Boertien en de ervaringen leest van Arjen heeft Mesman er een flinke concurrent bij gekregen (voor midden en noord NL)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 25-05-2012 20:03:17
Het werk wat die beste man in Liempde heeft gedaan met de injectors was ook bijzaak en service.  Heeft niets met het vervangen van de LPipomp te maken.  Wat ik kon zien vandaag, ook na verwijdering van de afdekplaat, zag het er allemaal keurig uit en was echt geen geknoei te noemen.  Bovendien, de jongens van Mesman komen bij hem om te leren hoe ze een pomp moeten reviseren.  Wat denk je als je bij Mesman (want die naam is heilig hier schijnt) een gereviseerde Lpipomp koopt,  je krijgt een op de precies dezelfde gereviseerde manier een pomp in je klauwen geduwd, tegen een beduidend hoger tarief.

Zover het gasgebeuren.  

Vandaag veerpootlagers en -rubbers vervangen en een trekhaakje eronder geploft.  Was gezellig en leuk om zo samen met Sander te sleutelen.  Pauline heeft prima voor de inwendige mens gezorgd en was gewoon gezellig.  Ze heeft lekker op een tuinstoeltje in de zon gezeten en is lekker bruin geworden  ;D ;D

Lekker bezig geweest hoor met dit warme weer :eusa_clap: Mooi dat het gelukt is, en veel plezier met de knobbel Pauline :D

Henk855

En ze had al zo'n heerlijk kleurtje tijdens de Zuid Holland meeting  ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

pauline31057

Ha ha ja dat was heerlijk in de tuin en ja hoor ik kon er goed naar kijken naar die harde werkers tjonge jonge wat hebben die mannen een werk verzet .
Heerlijk in het zonnetje aan zitten horen hoe het een en ander er onder gescholden werd .
Ben idd lekker verkleurd het zonnetje heeft goed zn best gedaan .
Vanavond eerst mn aanhangwagen maar eens teruggehaald die stond nog bij mn jongste zoon en zo blij als wat naar huis .

Bedankt Dirk voor de gezelligheid, Jeff bedankt voor je schaakles en tja Frits , da's echt  een leuk enthousiast beest !

De foto's

UserID6342

Hahahaha, je weet het toch meissie....  Als Dirkie aan het vloeken en aan het schelden is, gaat het eigenlijk prima ;D ;D

Ludo

Het werk wat die beste man in Liempde heeft gedaan met de injectors was ook bijzaak en service. 

Sorry Dirk, maar dit heeft niks met service te maken.
Als bv je voorruit lekt, stop je dat ook niet van buitenaf dicht met kit.

Citaat van: henry classic v70 op 25-05-2012 21:24:21

Klopt helemaal Marcel, als je ziet hoe de LPI bij Arjen is ingebouwd door Boertien en de ervaringen leest van Arjen heeft Mesman er een flinke concurrent bij gekregen (voor midden en noord NL)

De naam Mesman heeft eigenlijk helemaal niks te betekenen met inbouw, iedereen kan het netjes inbouwen, ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen... kwaliteit leveren, of zoveel mogelijk centjes verdienen.

Er is wel een tijd geweest, dat je niet om hem heen kon, als je een T-5 had waar 6 injectors nodig waren.
Er was/is niemand die de programmatie daarvoor kon verzorgen.
Nóg voorheen, mocht van Vialle uit, énkel Mesman en Allround lpg installaties inbouwen in turbo motoren voor heel Nederland, andere gasboeren kregen geeneens een installatie voor een turbo geleverd van Vialle.  :eusa_doh:

MICHEL306

T zal gas is om op te koken.... :evil:
Maar zonder dollen,en wel of geen toestemming,er zijn wat prutsers die echt bakken geld vragen om een gas instal te doen,en dan werkt het wel maar vraag niet hoe...
De vakman pik je er zo uit,en vaak zijn dat de kleinere die nog een garage hebben omdat olie en benzine door de aderen vloeien ipv euroos.

Gr M

Ps  mooi doan Dirkmans..

pauline31057

Al een hele tijd niets meer geschreven , de trekhaak is vervangen en het wiellagerprobleem is opgelost door Dirk . Nu toe aan een nieuw koelvloeistoftankslangetje :-) , Rolhoes , hoofdsteunachter en natuurlijk mn kilometertellertandwieltje moet vervangen worden .
Tot nu toe hele fijne km gereden , heb hem vanaf december en ben er nog steeds heel blij mee en mn gaspomp doet het prima geen gestotter of, dit is voorlopig een blijvertje .
Binnenkort gaat ie naar Koen om te poetsen . Ben benieuwd .......