De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Daar zeg je het. "Vrijkomen". Als je de auto goed verlucht kan het enkel nog achterblijven in een 'vaste stof' eventueel. Vandaar de handschoenen. :) Geen paniek.

Ludo

Zou er werkelijk een markt zijn, voor half gesmolten onderdelen?.  :eusa_doh:

ulkeman

Citaat van: Ludo op 10-11-2011 22:38:37
Zou er werkelijk een markt zijn, voor half gesmolten onderdelen?.  :eusa_doh:

ja hoor voor de budget rijders....

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

pauline31057

Duimen jullie dat die taxateur een beetje aardig voor me is ?
Zit al stiekem te neuzen op internet naar een andere ...............................

daytonawim

Tuurlijk duimen we voor je.

jij trekt je beste pakje aan en zet een ontzettend zielig gezicht op voor hem ;D ;D

Dan komt het vast goed.

blauweroffel

Citaat van: grijzev70tdi op 10-11-2011 22:19:28
Citaat van: Dirk342 op 10-11-2011 13:31:12
Het blijft een feit: gas is om te koken en hoort niet thuis in auto's ;D

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

ts ts ts :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

gas is:

afvalproduct en nu dus nuttig ipv affakkelen.....
het is schoon (schoner dan diesel of benz)
.....

;D

BR

pauline31057

De schadeexpert is geweest , was er niet bij want hij had geen tijd afgesproken met de garage .
Hij  heeft de auto gezien , foto's gemaakt factuur bekeken en hij gaat nu een aantal advertenties vergelijken voor de dagwaarde .
tot woensdag kan er door diverse garages op geboden worden en daarna gaat het rapport naar de verzekering . Verwachting is eind volgende week uitsluitsel.

Beste mensen , ik heb eens wat rond zitten neuzen op het forum ivm afhandeling verzekering .
Het is belangrijk dat je de accessoires apart verzekerd, want ze gaan uit van de standaard auto en of je er nu leren bekleding en schitterende velgen , blinkende uitlaten noem maar op onder hebt liggen dat ben je dan gewoon kwijt.
Dus lieve sleutelaars kijk je polis na een ongeluk zit in een klein hoekje en in een seconde tijd kan je auto er heel anders uitzien
Als je je verzekering op orde hebt zie je no wat terug van de emotionele waarde .
Het is maar een tip .
Ik hou julie op de hoogte 

daytonawim

In het principe zijn extra's af fabriek zoals leer, airco, schuifdak, velgen etc gewoon bij de warade van de auto inbegrepen

Als je daarna allerlei zakan op en aan je auto schroefd zijn dat assesoires.

We gaan voor je  :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: dat je een mooie prijs krijgt  ;D

pauline31057

Pfff de taxateur is met zn goede been uit bed gestapt en heeft de auto naar tevredenheid getaxeerd en............ ik kan jullie vertellen dat over ong 3 weken er weer een roffeltje voor de deur staat.
Een 850 2.0 T5-R aut lpg(3) DOP Estate .
Alle opties aanwezig , schuifkanteldak, airco , cruise, lederen bekleding .Dus ben weer helemaal blij en dat ding loopt als een zonnetje en hier kan ik weer jaren mee vooruit
Ja gaan jullie maar gillen hoor hij komt idd uit Italie :-)
Voorlopig ga ik lekker blij zitten wezen  :eusa_dance:

Jack v

gefeliciteerd Pauline, toch maar een T5R gedaan?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Kortom, eind goed, al goed zeggen ze dan.
Gefeliciteerd, en veel roffelplezier ermee )in ieder geval de goede kleur)

Groet,
The Demon.

UserID6342

Proficiat wijffie, maar ik had je al gefeliciteerd met je aankoop ;D.  We zien elkaar snel weer !

)()()sT

Heb je plaatjes? Wat voor gasinstallatie heeft ie? Km-stand?

Gefeliciteerd!

Luc

T-5R... proficiat!
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

pauline31057

Citaat van: Dirk342 op 01-12-2011 19:14:44
Proficiat wijffie, maar ik had je al gefeliciteerd met je aankoop ;D.  We zien elkaar snel weer !
Ha ha Dirk , ik kom em snel showen zal wel 2012 worden want ik haal em in de week voor de kerst , of misschien tussen kerst en oud en nieuw ik kijk wel .
ff op en neer naar Nijmegen zal geen straf zijn denk ik . Kijk er echt naar uit heb net nog geen kruisjes lijst boven mn bed hangen om de dagen af te strepen pffffff  stomme Volvo's :-)