De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

mee eens ,dan zit ik toch iets anders in elkaar.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Broabander

Shiiiiiiiiit he, heel veel succes met de afhandeling!!!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

pauline31057

Ja jongens, ik baal er ook van , maar daar schiet ik niks mee op
Als ik de verkoper tegen zn schenen ga lopen trappen trapt ie terug .
En wedden dat hij sterker is dan ik ?
Dus moet me sjakies houden maar inwendig baal ik als een stekker want hij zag er prima uit zoals ik al had beschreven en heb echt wel op mankementen gelet , hij was ook net gekeurd en is ingeruild omdat er niet zo veel meer mee gereden werd .
autohandelaar heeft er zelf ook nog mee gereden meeste op benzine denk ik ,gas is voor hem niet handig , omdat er binnen de bebouwde kom geen lpg verkoop punt is .
Kga nu echt pitten allemaal trusten !

Jack v

hoop dat je nog kann slapen, truste.

daytonawim

Je hoeft idd de verkopen niet voor zijn schenen te trappen, eerst maar eens kijken wat zowel je verzekering als je de verkoper
voor je kunnen en willen doen.

En als ie het heel slim aanpakt kan ie een mooi stuk aan gratis reclame voor zijn bedrijf maken, ondanks dat dit een vervelende zaak is.

Probeel lekker te slapen  :eusa_pray:

Broabander

Ik zou proberen de koop ongedaan te maken, makkelijkst voor hem en voor jou. Jou scheelt het je geld, hem scheelt het verzekerings-en rechtswerk, want als jij een auto koopt die na 15km in de fik vliegt sta jij in je recht als het een verkopende ondernemer betreft.

En weltrusten! ;)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

henry classic v70

Hè wat enorm vervelend Pauline, zoals hierboven al staat zou ik ook proberen de koop ongedaan te maken. Het autobedrijf heeft immers een ondeugdelijk produkt verkocht en zou hierin moeten instemmen.
Het blijft balen, heb je eindelijk weer en roffel en dan dit.... en ik weet dat je een grote liefhebber bent van de roffels (hoorde ik je zeggen toen ik je ontmoette bij Dirk).
Succes bij de afhandeling.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT

.... maar hij was dus net gekeurd? Dat moet op gas gebeurd zijn ;)

Succes!

elianmars

Citaat van: )()()sT op 10-11-2011 08:53:28
.... maar hij was dus net gekeurd? Dat moet op gas gebeurd zijn ;)

Succes!

Ach, je weet hoe dat gaat met apk bij een handelaar. Bij de SS zou de abs gerepareerd zijn voor de apk. Later bleek dat de lampjes uit het dashboard waren gehaald  ::)

jeroen74

Ik heb weleens een auto gekocht - toen ik nog jong en bijzonder onwetend en goedgelovig was - bij een Saab dealer, en die me bij aflevering mij op het hart drukte niet veel harder dan 120 km/h te rijden. Ik eigenwijs natuurlijk en die zelfde avond het wel doen, en jahwel, dieselmotortje sloeg op hol  :eusa_hand:

Teruggesleept, en ik kreeg van de verkoper uiteindelijk de keuze of koop ongedaan maken, of andere motor erin + bijbetaling. Zo jong, onwetend, eigenwijs, goedgeloving en verliefd op die auto als ik was, heb ik voor het laatste gekozen  :eusa_wall:

Heb er daarnog nog wel even 2 ton bijgereden, zonder echte problemen eigenlijk  :eusa_whistle:

Maar goed, ondanks de vage waarschuwing van de verkoper (hij moeten het geweten hebben dat er iets mis was met het kreng), toch de mogelijkheid gekregen om de koop ongedaan te maken. Verschil met het verhaal van de OP is dat deze Volvo waarschijnlijk total loss is, en mijn vehikel toen niet.

Wat me vooral tegenviel was dat dit een officiele Saabdealer was, geen een of vage handelaar in een weiland en caravan als kantoor.

Mijn excuses voor deze nutteloze bijdrage...

GeertG

Kan het filmpje vanaf werk niet bekijken, maar zo te lezen is er niet veel fraais te zien   :-\
Erg vervelend hoe dit is gelopen!
Hopelijk kun je het goed oplossen met de verkoper.

Heel veel succes.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

pauline31057

Goeie morgen allemaal .
Idd een paar maanden geleden is hij gekeurd en dat zal op gas gebeurd zijn. 2 maanden geleden
Als ik mijn filmpje van wat er voordat de brandweer kwam gebeurde kan ik alleen maar concluderen dat er een gasleiding lek is geweest.
Want hij wilde /kon niet overschakelen op gas en door de backfire kwam er een dusdanige vonk vrij dat voldoende was om de gastank leeg te laten branden , want er waren duidelijk vlammen te zien die door de brandweer geblust zijn.
De verkoper was ook aangedaan en wil ook graag meedenken en naar een oplossing zoeken .
Maar ik wacht eerst de schade expertaf want ik denk dat dat degene is die voor de grootste problemen gaat zorgen .
want verzekeringsmaatschappijen zijn niet zo scheutig tegenwoordig .

Jack v

je hebt al met de verkoper gesproken dus? Hij wou de koop niet ongedaa maken of een vergoeding geven?

Spin!

Ik wil je even complimenteren met het feit dat je zo rustig en kalm blijft. Netjes wachten op de schade experts, normaal contact met verkopende partij etc.

Neemt niet weg dat het verschrikkelijk kl*te is dat je Volvo af fikt waar je bij staat...ik hoop voor je dat je er geen financiële schade aan over houdt.

Succes & sterkte!

www.vm-parts.nl

walter leever

Sow Pauline da's mooi k*t(als ik 't zo mag formuleren) :eusa_shifty:

Blijft de vraag natuurlijk hoe de verkopende partij hierop gaat reageren,lijkt me toch niet echt normaal,om 't voorzichtig uit te drukken :-\ )

Hmmm,ik wou gas gaan leggen,toch nog eens nadenken. :eusa_think:

Hopenlijk wordt alles een beetje fatsoenlijk opgelost.