Paar vragen

Gestart door Guidooo, 12-11-2011 20:47:37

Vorige topic - Volgende topic

wietseschuiling

Precies dat bedoel ik maar. :eusa_clap:
haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt

NinaPaul

Wordt niet "om zeep" geholpen, maar de miximale fun uit gehaald!  :eusa_think:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

wietseschuiling

Kunt die van jou ook voor de fun aan melden hoor ;D ;D
haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 14-11-2011 17:16:37
Citaat van: elianmars op 13-11-2011 23:03:31
Mannen, doe niet zo moeilijk. 't Is een ouwe bak. Beetje raggen is toch leuk?  :eusa_dance:

Ik trek het heel slecht als er een 850 zo om zeep wordt geholpen.
Dat jij de definitie van 'oude bak' aanhangt moet je zelf weten. Zo zie ik ze, en velen met mij, nog niet.

mee eens  verkoop/ruil dan eerst alle onderdelen die goed zijn en waar iemand belang bij heeft voor ze af te raggen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Misha

Wat een bullshit zeg. Laat die jongens lekker raggen of koop die auto zelf over om hem liefdevol te verzorgen.

En Ja, het is wel een oude bak .

Heren, veel lol ermee !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

volvoteamzeerijp

Hallo mannen/ vrouwen,

samen met Guidooo en nog 2 vrienden ben ik mede eigenaar van de prachtige 850.
Ik merk dat sommigen onder jullie het jammer vinden dat wij een volvo 850 gebruiken om mee te rijden over het land en hier en daar wat aan te verbeunen. Ik bekijk het anders: Ik kan me weinig andere auto`s voor stellen die zich beter lenen om mee te crossen over het land. En doordat de Volvo`s in het algemeen wat zwaarder en degelijker gebouwd zijn dan de algemene auto, gaat deze minder snel kapot door ons intensief gebruik van de 850.

We dachten er wel over na om een paar opties te verkopen die we toch niet gebruiken (als cruise control en de lichtmetalen velgen).
Gisteren hadden we even getest of de cruise control werkte, en die deed het perfect.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Zal de radio er lekker in laten zitten, leuke piratenzender opzetten ;D Laat die jongens toch lekker rachen met zon ding. Als ik achteraf woonde en een groot weiland had, had ik mezelf ook wel zoiets gekocht. (denk dan eerder een 240 ofzo, RWD is toch net zo leuk)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

darius

Hahaha de brave burgertjes komen weer in opstand..

Heren er zijn genoeg beuners hier ook hoor, ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie bevindingen. Mijne diesel is ongeveer alles al ral van geweest..
No show, only go.

volvoteamzeerijp

@grijzev70tdi
Radio blijft er idd in:P tenzij iemand met een leuk bod komt natuurlijk. En inderdaad achterwiel aandrijving zou helemaal mooi zijn geweest, maar deze auto kwamen we toevallig tegen op een site en voor een heel mooi prijsje dus konden wij de 850 niet laten lopen eigenlijk.

grijzev70tdi

Als julllie gaan crossen, maak even paar filmpjes, kunnen we mee genieten ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

NinaPaul

Citaat van: grijzev70tdi op 14-11-2011 19:38:46
Als julllie gaan crossen, maak even paar filmpjes, kunnen we mee genieten ;D

zullen ze leuk vinden  :angel:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

volvoteamzeerijp

we hebben al een mooi filmpje, ik wil de youtube link wel delen:P

volvobug

Citaat van: volvoteamzeerijp op 14-11-2011 21:42:45
we hebben al een mooi filmpje, ik wil de youtube link wel delen:P
Doen!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

mjansen

ik cross ook al een paar jaar met div. 850s en ik kan me nog geen mooiere bak bedenken als deze, hij doet het altijd!