VROM Weekend in augustus

Gestart door RonnieDuck, 29-06-2004 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Hallo allemaal.

In de agenda staat onder augustus de vrom ontmoeting in zweden. Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met deze organisatie? Welke volvoclub in NL gaat nog meer en wie van de 850 club gaat erheen???

Met name omdat ik ook lid ben van het 240-260register stel ik deze vraag. Daar zijn een aantal mensen zeer geintresseerd in zo'n trip!!

Dus wie gaat er? Wie kent de organisatie/meeting?
Kan het 240-260 register meedoen???

Mvg Ronald

ps> Voor mijzelf ben ik er nog niet uit of ik met de 854 of de 264 ga!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

s©ub@

ik ga iig met de 850 naar zweden toe; reis op eigen initiatief gepland en verblijf regel ik daar wel met volvomafia (die zit er met een paar van de 3-serie club)

ik zie je dus in zweden wel? of gaan we een groupbuy proberen op de overtocht van fredrikshaven - göteborg? ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

M a r c

Citaat van: s©ub@ op 29-06-2004 18:48:37
ik ga iig met de 850 naar zweden toe; reis op eigen initiatief gepland en verblijf regel ik daar wel met volvomafia (die zit er met een paar van de 3-serie club)

ik zie je dus in zweden wel? of gaan we een groupbuy proberen op de overtocht van fredrikshaven - göteborg? ;)

Niet doen met die boot! Duurt veeeeeel te lang, gewoon over de bruggen en het vaste land gaan dan ben je er dan dik 3 uur eerder want je kunt dan gewoon doorrijden. Is nog een mooie route ook. Wij zijn in 2003 via Fredrikshavn naar Göteborg gegaan en op de terugweg gewoon helemaal over land en de giga-mooie bruggen. Gewoon rijden en niet varen, is veel mooier en sneller  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

s©ub@

heb ik aan zitten denken; maar doe me us ff een lol en geef me eens een paar plaatsnamen zoals de route dan loopt; mijn digitrut wil me persé met een sloep naar de overkant sturen :-\ (ze zal wel aandelen stenaline hebben ofzo) ;)

HaRdCoRe-WeZ

M a r c

Citaat van: s©ub@ op 30-06-2004 00:39:49
heb ik aan zitten denken; maar doe me us ff een lol en geef me eens een paar plaatsnamen zoals de route dan loopt; mijn digitrut wil me persé met een sloep naar de overkant sturen :-\ (ze zal wel aandelen stenaline hebben ofzo) ;)

Vanaf Hamburg naar Kolding (DK) rijden, daar Odense gaan volgen, dan richting Kopenhagen, van daaruit Malmo volgen en dan in Zweden omhoog richting Helsingborg, daarna simpelweg de E6 volgen tot aan Gothenborg. Prima en hele mooie weg!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

s©ub@

helemaal geweldig marc, ik had al zo'n vermoeden dat ik over odense moest...

wij gaan jullie dit jaar niet tegen komen in göteborg?

jan hogchem

als je lid bent van de ANWB kun je heel simpel en gratis een doorgaande routekaart ophalen bij een anwb winkel, groetjes Jan Hogchem.

Frisian Viking

Hoi,

ik ben nu net terug uit Zweden. Ik ben met Puttgarden - Rodby (1uur) en Helsingor - Helsingborg (20min) gegaan. Als je via Odense gaat rijd je om en met de boten heb je teminste ook nog even pauze. Via deze route heb je ongeveer 9 uur werk uit Friesland vandaan. Zal voor jullie dan nog een uurtje langer zijn.

Ik denk er ook over na om heen te gaan. Heb net de papieren thuis gekregen om in te schrijven.

2 jaar geleden ben ik deze route heen gegaan. En met Gotenborg - Kiel weer terug. Zodra de VROM is afgelopen rij je naar de boot en kom je maandag morgen rond 10 uur aan in Kiel. Dan is het nog maar een klein stukje naar huis toe.

Groeten Bauke

Walter

Citaat van: Frisian Viking op 05-07-2004 10:10:27
Hoi,

ik ben nu net terug uit Zweden. Ik ben met Puttgarden - Rodby (1uur) en Helsingor - Helsingborg (20min) gegaan. Als je via Odense gaat rijd je om en met de boten heb je teminste ook nog even pauze. Via deze route heb je ongeveer 9 uur werk uit Friesland vandaan. Zal voor jullie dan nog een uurtje langer zijn.

Ik denk er ook over na om heen te gaan. Heb net de papieren thuis gekregen om in te schrijven.

2 jaar geleden ben ik deze route heen gegaan. En met Gotenborg - Kiel weer terug. Zodra de VROM is afgelopen rij je naar de boot en kom je maandag morgen rond 10 uur aan in Kiel. Dan is het nog maar een klein stukje naar huis toe.

Groeten Bauke

Met die boot en de brug ben ik nu al twee keer gegaan. Gaat perfect, is 1100 km vanaf Waddinxveen. Met de boot vanaf Kiel heb ik ook eens gedaan, vind ik niets. Slaapt voor geen meter.

VROM ga ik nu voor de derde keer heen, we overnachten in Kungalv, net ten noorden langs de E6.

Greetzzz

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937