Nieuwjaarsmeeting 2012

Gestart door Taranis, 16-11-2011 08:46:16

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Citaat van: Sbv op 11-01-2012 00:22:08
Mogelijk dat de Elian from Mars ook nog langskomt met vrouwlief. Maar dat zou hij zelf zsm doorgeven

komen die astronauten ook mee.....?

Chris

Mogelijk dat de Elian from Mars ook nog langskomt met vrouwlief. Maar dat zou hij zelf zsm doorgeven

Leuk! Altijd welkom natuurlijk :)!

Bouke

Citaat van: knoopie op 11-01-2012 00:27:22
Citaat van: Bouke op 10-01-2012 19:26:26
Ries en Robin zullen we met z'n drieen richting Willemstad rijden,ja dan mag ik weer zelf rijden :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

is goe alleen effe een puntje afspreken waar.....
ben je van de pil af?

:eusa_clap: :eusa_clap:

;)
Nee dat niet ,daar kom ik niet van af maar,ik mag vanaf komend weekend gewoon weer rijden.

Bouke

We kunnen wel in Bab afspreken want Robin woont hier ook int durp ;) We pben nog ;D

knoopie

Citaat van: Bouke op 11-01-2012 21:31:50
We kunnen wel in Bab afspreken want Robin woont hier ook int durp ;) We pben nog ;D

;)

Taranis

Ik ben tijdens de meeting (maar ruim voordat we gaan eten) tussendoor even een uurtje weg om m'n vriendin op te halen in Rotterdam...

maruska

Moet ik haar anders oppikken ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Dat is ook een optie :) We PB-en wel ff!

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: Taranis op 13-01-2012 07:51:33
Ik ben tijdens de meeting (maar ruim voordat we gaan eten) tussendoor even een uurtje weg om m'n vriendin op te halen in Rotterdam...

Hmmm, ze komt dus wel eerder maar niet direct mee met jou begrijp ik. Ik kan d'r ook wel meenemen eventueel... afhankelijk van hoe laat ze moet worden opgehaald. Ik kom toch mogelijk ook later ivm mijn Schipholtripje daarvoor zoals je weet. Laat maar weten als het nodig is.

Taranis

We whatsappen wel tegen die tijd, tnx voor het aanbod :)

Sbv

Komt er een keer een dame springen er gelijk tig kerels naar voren, nou ik bied geen lift aan  :P

knoopie

Citaat van: Sbv op 13-01-2012 08:30:09
Komt er een keer een dame springen er gelijk tig kerels naar voren, nou ik bied geen lift aan  :P

als ik het nou zou doen hé.....

:eusa_hand: ben ook een zeeuw hoor

8)

elianmars

:eusa_shifty:  :-[

Ik heb 'r nog niet zover gekregen. Ga m'n best doen.

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 13-01-2012 19:52:52

:eusa_shifty:  :-[

Ik heb 'r nog niet zover gekregen. Ga m'n best doen.

Jhawel toch, volgens mij neemt bijna iedereen zijn vrouw mee, kun je toch niet achter blijven?