850 inruilen of zo verkopen

Gestart door mevita, 17-11-2011 08:47:47

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: Dirk342 op 20-11-2011 19:16:02
Helaas Peter, maar die Vito's zijn allemaal (zonder uitzondering) baggerbakken.  Is een zeer slechte zet van Mercedes geweest en heeft ze erg veel klanten gekost.  Al die dingen hebben iets....

Waar komt die term baggerbak toch vandaan, ik gebruik die ook altijd ;D

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 20-11-2011 20:24:13
Helaas Peter, maar die Vito's zijn allemaal (zonder uitzondering) baggerbakken.  Is een zeer slechte zet van Mercedes geweest en heeft ze erg veel klanten gekost.  Al die dingen hebben iets....

Waar komt die term baggerbak toch vandaan, ik gebruik die ook altijd ;D
vraag je collega's ma eens mijnheer Duiven. ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjen850

Heerlijk de eerste keer onder de kap van een A klasse, waar zijn die verrekte bougie's toch :eusa_think: ;D Koppeling vervangen is een heel leuk klusje, en laat de bakken ansich nou ook van uitstekende kwaliteit zijn :eusa_doh:

Powerpete

Citaat van: Marc O. op 20-11-2011 19:17:54

Vriend van me heeft nu z'n tweede Vito V6 diesel, maar die is er toch best heel erg tevreden over. :eusa_think:

dan is dat een duitse vito... wij hebben een volgens de duitse werkplaatschef "dem spanischen scheissteil " en Dirk, de term baggerbak draagt nog niet half de lading, ik zou er een behoorlijk blog over kunnen schrijven...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

BaRRaCuDa

Volvo inruilen op een Mercedes  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

animalT5R

Citaat van: BaRRaCuDa op 20-11-2011 21:42:16
Volvo inruilen op een Mercedes  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Heb ik ook gedaan,was beide niks  :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

volvotje850

Voor het geld wat je kwijt bent aan aanschaf van een A-klasse kun je heel veel kilometertjes maken met de roffel.Is het geen optie om er een gas instalatie in te (laten) leggen?Volgens mij zijn de reparatie kosten ook niet onoverwinnelijk.

En van een A-klasse ga je spijt krijgen.Mijn ouders hebben er ook 1 gehad en hebben meer in de garage gestaan als hun lief was.Zelfs de monteurs bij de mercedes garage zeiden dat het slechte auto's zijn.De zit is gewoon beroerd (persoonlijke mening).

thuur

Citaat van: animalT5R op 20-11-2011 21:43:19
Citaat van: BaRRaCuDa op 20-11-2011 21:42:16
Heb ik ook gedaan,was beide niks  :evil:

Ah, de Mercedes was niks, en de Volvo inruilen was ook niks!

Gr :D