Promaxx verlagingsveren

Gestart door marc-850, 17-11-2011 18:22:16

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

http://link.marktplaats.nl/503238694

Iemand ervaring met deze verlagingsveren?
Of liever voor bijvoorbeeld Apex gaan.

innocenti

Ik rijd 4 jaar met promax voorveren op mn V70R. Bevallen mij prima

Voor: promax -30mm met Koni FSD
Achter: nivomats sport, verlagingsbussen 10mm, H&R nivomat veren

Overigens klopt de foto niet voor een Volvo 850 of V70. Er zijn geen progressive veren voor deze types aan de voorzijde.

UserID6342

Citaat van: marc-850 op 17-11-2011 18:22:16

Waarom niet voor Eibach of Intrax of Lesjofors Marc ? Ik heb overigens geen ervaring met Promax

marc-850

Citaat van: Dirk342 op 17-11-2011 19:54:43
Citaat van: marc-850 op 17-11-2011 18:22:16

Waarom niet voor Eibach of Intrax of Lesjofors Marc ? Ik heb overigens geen ervaring met Promax

Omdat ik niet veel kilometers maak met de 850, gaat het mij meer om de 'looks' dan om eventueel comfort (dat verlies je sowieso een deel). Wil er dan ook geen vermogen aan uitgeven. Intrax koop je inderdaad voor hetzelfde geld.

Maar waar zit het kwaliteitsverschil in tussen goedkopere en duurdere verlagingsveren?

UserID6342

Al dan niet zelf instelbaar, variabel verlaagbaar, etc.  Natuurlijk zullen van de echt duurdere merken de veereigenschappen ook wel beter zijn, maar van de hier zojuist genoemde merken is er geen eentje slecht van (Promax ken ik niet dus geen ervaring mee, met de rest allemaal wel ervaring onder de Volvo's).  Vering blijft toch een persoonlijke keuze.  Wat de een een dweil vind, vind de ander een knoertharde afgeveerde auto..., etc.