Hallo

Gestart door guusboarder, 23-11-2011 21:43:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

guusboarder

Dag andere forumleden,

Mijn naam is Guus en toen ik voor het eerst in een 850 r reed wist ik dat die auto er ooit eens moest komen!
Ik was toen 18 en ben nu 23 en nou mijn financien het redelijk toelaten ben ik dus een beetje aan het kijken naar wat ik allemaal kan vinden.
Verder ben ik 1e monteur met apk dus ben altijd veel met auto's bezig.
Het liefst vind ik een zwarte 850 r sedan, dus wie weet wat er hier op mijn pad komt! :)

Groeten guus!

Jack v

welkom,  een R sedan vinden zal niet meevallen.

Maar dit is wel een heel erg mooie;

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,53087.0.html
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ludo

Je zoekt niet goed Jack.  ;D
Hier staat een hele mooie zwarte R sedan: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,51416.0.html

Welkom Guus.

Boeijke

Welkom.

En had Tom niet nog een R sedan te koop staan?
Of is die al verkocht?
Staat op blz 3 van het verkoop gedeelte. (snap het kopieeren van een link nog niet op de i-pad  :eusa_shifty:  )


Willem.

Edit: sjips.....Ludo is me voor


MikeyQR

#4
Welkom op het forum Guus ;)

Ik heb nog wel en hele mooie zwarte 850 R handbak voor je 8) en hij heeft niet al te veel km gelopen, hij heeft nu 287.000 dkm op de klok staan  ;), het is alleen geen sedan :eusa_shifty:  

guusboarder

Oja en ook nog het liefst een handbak, wel veel eisend he haha.
Dat ik zeker een heeele mooie auto ludo, maar ik denk wel iets boven mijn budget.

Jack v

Citaat van: guusboarder op 23-11-2011 22:02:24
Oja en ook nog het liefst een handbak, wel veel eisend he haha.
Dat ik zeker een heeele mooie auto ludo, maar ik denk wel iets boven mijn budget.
Vragen staat vrij natuurlijk, mar ik weet niet of Tom hem nog heeft. Op mp staat ie iig niet meer.

En echt een mooie/ goede R  moet/mag wat kosten toch?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

guusboarder

Jazeker daar heb je helemaal gelijk in alleen voor mij hoeft hij nog niet in de puntjes in orde te zijn, ben zelf dus ook monteur en werk heel veel met volvo's dus weet ook hoe die auto's in elkaar zitten en ik heb ook nog geen heel groot budget.

Boeijke

Citaat van: Jack v op 23-11-2011 22:05:07
Citaat van: guusboarder op 23-11-2011 22:02:24
Oja en ook nog het liefst een handbak, wel veel eisend he haha.
Dat ik zeker een heeele mooie auto ludo, maar ik denk wel iets boven mijn budget.
Vragen staat vrij natuurlijk, mar ik weet niet of Tom hem nog heeft. Op mp staat ie iig niet meer.

En echt een mooie/ goede R  moet/mag wat kosten toch?

Hoezo boven je budget. Volgens mij staat de prijs er niet bij.
Alleen van die t-5 en de racer.

MikeyQR

#9
Citaat van: Jack v op 23-11-2011 22:05:07

En echt een mooie/ goede R  moet/mag wat kosten toch?

Ja dat vind ik ook ;), want op MP weet je ook niet wat je koopt en hou er dan ook rekening mee dat als je een redelijk goedkopen R hebt gevonden dat je er nog eens 1000 euro aan kwijt bent voor onderhoud en mankementen die kan tegen komen.

Mijn 850 R is dan ook 100% geen mankementen of achterstallig onderhoud  ;)

Ludo

Deze, zoals ie erbij staat is zelfs goedkoop. tenzij de autoprijzen op de markt gestegen zijn natuurlijk.  ;D
Als je eentje koopt voor de helft van deze, ben je uiteindelijk veel meer kwijt om hem in dezelfde staat als deze te krijgen.
Dat weet ik wel heel zeker.

guusboarder

wat ik al zei ik ken deze auto's heel goed en werk er dagelijks mee dus de goed bedoelde waarschuwingen laat ik even aan mij voorbij gaan. Ik kan alle reparaties aan deze auto's zelf doen en dat maakt het voor mij aantrekkelijk om een opknapper te zoeken

Boeijke

#12
Dat je het zelf kunt is alleen maar mooi. Maar ook jij zult onderdelen moeten betalen neem ik aan.
En die van Tom is een perfecte auto. En bovenalles een eerlijke auto. Alleen als je er 1 opknapt kun je je kosten spreiden, dat dan weer wel. Maar het uiteindelijke koste plaatje om een auto in dezelfde staat te krijgen zal nagenoeg hetzelfde zijn, zo niet hoger.

Maar succes met de zoektocht en de keuze.

Willem