Denso ECU B5244S2

Gestart door SamSterckval, 25-11-2011 21:10:36

Vorige topic - Volgende topic

SamSterckval

Hoi,

ik weet dat dit niet echt iets te maken heeft met een 850 of x70, maar toch zou ik jullie kennis willen aanspreken!

Ik heb een V70 2001 met B5244S2 motor staan, waarvan de ECU een defect heeft ( 1ste cilinder loopt niet ),
na alles uitgemeten te hebben, nieuwe bougies, spoel van 1 en 3 omgewisselt, injector van 1 en 2 omgewisselt,...
kwam ik tot de conclusie dat het wel moet in de computer zitten, een nieuwe kost 860 euries, en de eigenaars willen liever geen te grote kosten meer doen, dus dacht ik, mits de fout wrs niet al te groot is, een diode stuk ofzo, dat een revisie misschien goedkoper is!
Maar zelf vind ik geen bedrijf dat dit wilt doen ( buiten 1 dan, maar die vroegen er 1300 voor, wat volslagen belachelijk zou zijn ),
dus vroeg ik me af of jullie misschien iemand kennen die dit kan en wilt doen binnen een schappelijke prijs!

Alvast bedankt!

en mvg,
Sam

Ries van de Zilverschuit

Bij de classic is het vrij eenvoudig om de ecu om te wisselen. Sloopbedrijven bieden die dingen aan voor rond de 100 euro.

Weet alleen niet of dat bij een N ook geldt. Daar heb ik geen verstand van.  :)
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

antraciet

-D©©©L-

misschien eens informeren bij AC-tronics ? die herstellen ecu's

UserID6342

Waarom niet bij een reguliere Volvo sloper informeren ?  Volgens mij zijn die dingen van een N ook gewoon uitwisselbaar...